Hallo allemaal,

Bestaat er een script dat klanten kunnen invullen, 1 maal ingevuld dan krijg ik op mijn mobiel een berichtje (sms) dat ik deze klant moet terugbellen Dus een ik bel u terug systeem/script. ?? (een soort service naar de klant dus)

Ik weet absoluut niet of het bestaat en of het een moeilijke matirie is ?

maar alvast bedankt

walter
Het is makkelijk te maken zodra je eenmaal een service kan vinden die je een smsje kan sturen.
moet je er wel voor zorgen dat er geen spam doorkomt, anders word het een duur geintje.
Dit kan wel, maar dan moet je of bij een bedrijf deze SMS'jes inkopen, of je moet zelf zo'n SMS-portal kopen van ik geloof iets van €2500,-.

Dat inkopen is, natuurlijk afhankelijk van het aantal gebruikers, goedkoper.
Ik neem althans niet aan dat u 5000 SMS'jes per dag wil ontvangen...
spamveilig maken ten 1e ten 2e volgens mij zijn er genoeg bedrijven die zoiets aanbieden
ook sommige micropayment bedrijven doen dit dacht ik ringtonio volgens mij of mollie
Of je zorgt dat je een SMS gateway aanschaft (duur), of een service waarmee je kunt communiseren (xml/gets of iets anders) die de smsjes voor je verstuurd.

Of je pakt een oude telefoon en hangt die aan je server/pc en maakt zelf iets. Zoals ik gedaan heb, hij zoekt via bluetooth alle telefoons in de buurt en vervolgens pakt hij mijne daaruit (of ik kies een andere), tik een bericht in en tadaa, hij word verstuurd. Maar je kan het ook automatiseren, een smsje bij een gastenboektoevoeging kreeg ik ook zonder problemen werkend.

O_O Is dat niet moeilijk te maken, Arjan?
Valt mee, MacBook ey ;). Voorheen had ik een oude 3310 met en simpele datakabel, dat was nog makkelijker. Maar mijn 3310 is gesloopt in Kenia :(.
De imboorlingen dachten dat het te eten was?
Ik had mijn telefoon uitgeleend aan een teamgenoot, die gaf hem aan een buddie zodat hij hem kon bellen (kenianen en afspraken is moeilijk, geef ze een telefoon, is makkelijker). Die keniaan had vervolgens mijn telefoon in de zon neergelegd ofzo, er was in ieder geval weinig van over.
hoi allemaal,

bedankt voor jullie reaktie. Ik ga even veder neuzen in deze materie

walter

Reageren