Na drie maanden scripten is hij dan toch eindelijk speelbaar.
De nieuwste php/mysql based online wargame!

Opgebouwd door mij met als uitgangspunt ExoFusion en mijn (slechte) ervaringen uit de gelijksoortige game "criminals".
We worden gesponsord door Flexwebhosting dus ik ga er van uit dat we een goede uptime zullen hebben en korte laadtijden.

Neem nu een kijkje op http://www.gangsterz.nl en beoordeel zelf!

Note: Wie geen account wil aanmaken maar toch wil kijken,

email: [email protected]
pass: pass
Ik vind de layout mooi. Ondanks dat er weinig kleur in zit mar dat hoeft ook niet altijd.

@maikel aan jouw nivo hebben we niets Ik waarschuw je nu voor de laatste keer... Volgende keer ben je niet meer welkom... voor een periode.

@jasper officieel mogen war games niet meer... Maar omdat het 99,99999 % zelf gescript is en geen ik_en_mijn_war_game_instalatie_werkt_niet_verhaal is laat ik hem saan :)

Jaap,

Bedankt dat je mijn thread laat staan!
Ik vind de layout ook super zo, mooi overzichtelijk en niet te druk.

Toch heb ik van meer mensen gehoord dat ze graag een layout met meer plaatjes zouden zien.

Dus ik ben er nog niet uit wat ik daarmee doe.
Als je geen pass hebt dan ga je je aanmelden voor iets waar je niet van weet wat het is?
Of is het geen algemene site?

Ik zou mij zo nooit aanmelden (maar ben ik). :-)
Ja maar ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga oplossen.
Wat zou jij graag zien dan?

Wat dom, ik kan niet reggen, want ik krijg de volgende error:

Je gebruikersnaam moet minimaal 3 tekens lang zijn!

Haha, en sinds wanneer zijn dit minder dan 3 tekens:
MasterDisaster

Beetje dom...
Klopt, je naam moet tussen de 3 en de 10 tekens lang zijn.

De foutmelding moet ik even aanpassen.

Bedankt voor je alertheid!
Het inloggen lukt niet?

"Sorry, er ging iets fout. Als je nog niet bent aangemeld, doe dat dan. Of log nu goed in!"

Jammer, ik had wel zin in een spelletje :o(
Je browser moet wel cookies accepteren.

Kijk op de index hoe je dat instelt mocht je dat niet weten :)
Persoonlijke link werkt niet...

En misschien moet je er iets in doen zodat je iets te doen hebt als je geen energie meer hebt...
Spelletjes ofzo..
Bedankt voor je hulp Jasper :-P maar mijn Firefoxje lust wel koekies (En soms eens een kippetje natuurlijk ;o) )

Misschien een idee. Wanneer men zich aanmeld voor je site dit laten bevestigen via e-mail? Of een bedankje versturen met gebruikersnaam en wachtwoord?

Reageren