Goedenavond!
Ik ben momenteel bezig een v2 te maken van I support Heroes en je kan hem aanschouwen op http://www.i-support.be/heroesv2
Gelieve ermee rekening te houden dat nog geen enkele link werkt, in IE de "Yatta!" wat maf of raar kan klinken...maar het gaat dus puur om de layout.
(- de afbeeldingen en citaten linksbeneden veranderen automatisch, 't is maar dat je het weet :) )
Graag heb ik dat jullie zo streng mogelijk bekritiseren!
Ik vind het niet zo heel beroerd hoor. Ik zou naast dat groen en blauw nog een contrasterend kleurtje gebruiken ergens. Nu is het hele scherm groen en/of blauw. Misschien wat meer wit gebruiken, bijvoorbeeld als achtergrond bij de teksten, en de kleurvlakken een kleiner percentage van het scherm in beslag laten nemen.
[edit]edit: typfoutje veranderd[/edit]
ik heb hier een ThinkPad met een 800x600 tft scherm, met een beeldschermresulutie van 1024x768, maar om je hele site te kunnen zien moet ik inderdaad al flink scrollen. Laat staan als de site echt inhoud krijgt
?
Onbekende gebruiker
28-05-2007 11:47
Ik zit hier in Konqueror en het ziet er niet uit, chaotisch, halve teksten die wegvallen etc etc.
Ik denk dat je je te veel baseert op jouw groot scherm want op een 1024x??? resolutie heb ik ook een horizontale balk, de site kan dus gewoon niet op het scherm...