Ik ben op zoek naar een betrouwbare organisatie die voor mij 2 domeinnamen + webhosting kan realiseren.

Wie heeft ervaring met gerenommeerde bedrijven en wil dit met me delen?
erm

lissy?

/sence of rejection
@lissy

Mijn normale reactie is denk ik aan jou niet besteed :)

Maar deze zou je je toch moeten herrineren :
Webhosters

Verder kun je Flexxwebhosting proberen. Ik heb er nooit problemen gehad en ze zijn vrij soepel.
Tip: Webreus
Heb al een aantal jaren meerdere hosting pakketten bij deze provider en ben er zeeer tevreden mee. Weinig downtime en goeie prijzen, ook een nieuwe aanvraag gaat erg snel!
@ wes : nope ik heb net een mailtje naar Edwin gestuurd :/
@jacco : ik heb hier gekeken: http://www.mijndomein.nl/ en idd zeer scherp geprijst maar ja I know who is behind the screen.......BEDANKT voor Flexxwebhosting ik ga is effies kijken :)

@ beide : bedankt voor jullie reactie :0)
@ thijs : ik ga ook bij Webreus effies kijken en leuk om juist de ervaring hiermee te horen. Daarom heb ik deze oproep ook gedaan om juist te horen hoe de hosters zijn want idd goedkoop is de bedoeling omdat het een try-out site is maar ja wanneer de downtime enorm is schiet het weer zijn doel voorbij....

BEDANKT voor je reactie!!!
.....rijst maar ja I know who is behind the screen....

Vandaar ook :

Mijn normale reactie is denk ik aan jou niet besteed :)
Ik raad nog steeds pcextreme.nl aan omdat het snel, betrouwbaar (ik heb nooit downtime) en goedkoop is. En ik ken toevallig de mensen. Het zijn wel gigantische nerds maar verder zijn ze wel vriendelijk en doen ze alles.
Ikzelf zit bij Alfahosting, vindt deze ook zeer scherpe prijzen hebben (toch voor een belgische webhoster)

http://www.alfahosting.be/
@ PHPerik : DANK je wel voor je reactie en ik ga zeker even kijken. Ach......nerds......zo onderhand ben ik er zelf ook eentje dus who cares :) Vooral wat je schrijft dat ze hart voor de zaak hebben vind ik ZEER belangrijk!!!

@ Damic : TOPPIES jouw voorstel en ook dit neem ik mee in mijn besluit. BEDANKT voor het meedenken!!!
Ikzelf heb meerder sites draaien bij webreus.nl en ben er enorm tevreden over, weinig downtime, en snelle reakties op emailtjes
Ik heb nog niet een betere kunnen vinden tegen lagere prijzen.
webhosting met MYSQL-database voor 9,99 per jaar.

Reageren