Sinds kort heb ik een merkwaardig probleem. Ik kan niet op mijn eigen webiste komen, en ook niet op een website die ik gemaakt heb en ook niet op die van mijn hositng.

Maar vraag ik aan die andere of hij/zij erop kan komen dan komt hij/zij erop, en ik niet.

Want moet ik doen om dit probleem op te lossen?
We hebben een router, met 3 draadloze netwerken kan dit miss het probleem zijn ?. zowel IE als FF geeft een fout aan.

Alvast bedankt.
Sorry, dan is ze verkeerd hier op het forum heb neergezet.

en nee dan is niet het probleem. anders was ik er zelf ook wel achter gekomen.

Maar momenteel ben ik nog een site aan het bouwen bij de zelfde hoost en daar kan ik zonder problemen opkomen....
Weer vol met typo's lol, maar ik denk dat het idd aan de firewall van je host zal liggen of iets in die richting, niet aan je eigen netwerk/pc
//off-topic:
@ de correcte typers:
F*ck de typos! Heb tevens gister ook gefeest!.

@Arjen H.
=D,, waar ongeveer in Leens ?.

//on-topic:
Heb een e-mail verstuurd naar hun. Afwachten maar, laat iets weten zodra ik meer weet.

Door

Arjen Halma
administrator

www.halma.nl

1000089 posts

Probeer je Jan voor te blijven? :P
kreeg net een mail terug:

"...Doordat dit wordt gezien als bruteforce (brute kracht aanval) wordt uw IP geblokkeerd."

Dus daar zijn wij ook weer achter dat ik geblokt ben, maar ze waren zo aardig om er even naar te kijken.

Iedereen bedankt voor zijn hulp!.

[edit]ik sontd op de black list, kreeg net een e-mailtje, dat ik er ben van af gehaald.[/edit]
Ik vind het zo mooi dat je gewoon de website van www.caz.nl geript hebt en een klein beetje hebt aangepast....

Misschien vinden zij dit ook wel leuk om te weten..

www.leensonline.nl
www.caz.nl

check ze allebei

laat maar zitten, waarom zou ik me druk maken om zoiets,, toch vind ik ze heel erg op elkaar lijken,, niet alleen het menu en de tekst maar gewoon de opbouw... Volgens mij heb je hem eerst opgeslagen en toen veranderd.
Alleen omdat het menu en de tekst Leensonline gelijk zijn ?! en ja, daar komt het idee wel vandaan ja.

[edit]
en nee kheb hem niet geript.
Kijk eens veder, er lijken zoveel webiste's op elkaar.
[/edit]

Reageren