hey,

Men vraag is redelijk eenvoudig :) maar ik vindt het toch niet op google :

Hoe kan ik een site aangeven waar ze illegale dingen doen / verkopen ?
niek schreef op 30.05.2007 20:25
Kevin: houd je kut klep eens dicht!

hahaha (heeft hij een gevoelige plek geraakt??:):) ((hihi)p))
}{OFFTOPIC}{
@niek

xDDDDDD

@kevin

Hij heeft wel gelijk.......
{}OFFTOPIC{}

Ik word ook gek van Kevin, sirryeus

Wie mag Kevin:
- Jaap van de Goudenkooi
- Baken

Wie mag Kevin niet:
- Niek
- Vincent
- Thomas
- Robin
- Arwin
- PHPErik (Twijfelgeval =S)
Aangiften kan gedaan worden bij de politie of vergelijkbare instantie in het land waar de website wordt gehost. Ook kan er melding gemaakt worden bij de domeinuitgever alhoewel dit meestal geen effect heeft.

Maar ik zie je hele probleem niet met deze site. Of het wel of niet toegestaan is in Nederland weet ik niet maar een site ergens over maken (zo zou je het kunnen zien) is niet illegaal. Er wordt geen strafbare content aangeboden.
Er wordt wel 'reclame' gemaakt/een dienst aangeboden. Maar in hoevere dit strafbaar is te stellen is mij onbekend.
waar maak je je in godsnaam druk over? tellers terugdraaien gebeurt zo vaak dat deze ene site er niet veel aan zal veranderen...
Ik mag Kevin wel.

Ik mag Jaap van de goudenkooi ook.
@TS
Ben het met Rik eens.

@Kevin
Niet zeuren alsjeblieft, niek maakt een nuttige opmerking.
Verder is een site maken over het veranderen van kilometertellers niet illegaal.

Je mag ook brommeropvoersetjes verkopen. Alleen het gebruiken en daarna met diezelfde scooter op de openbare weg gaan rijden is illegaal.
Anders jullie dingen van IRC hier uitvechten? Kevin.. Niek?
Zucht..!! Hoop dat je je antwoord hebt en anders moet je maar ff google-en of de politie bellen :).. Dit schiet niet op zo met dat over en weer gezeur..

Reageren