hey
Nu de examens zijn afgelopen (joepie) heb k veel te veel vrije tijd over..
nu ik al een tijdje bezig ben met ajax wil ik hier ook wel wat mee doen eigenlijk.
nu heb ik twee ideetjes:
- een multiplayer poker texas hold'em(met ajax)
- een soort osm achtige game (voetbal manager met ajax)
ik wil dit script dat ook hier gaan posten op phphulp.
alleen ik kan niet kiezen welke ik ga doen..
iemand van jullie een idee wat meer in trek is??
Poker duidelijk, maar ik denk niet dat je veel succes zal hebben, in beide de gevallen...

Je zal moeten concurreren met poker.com, pkr, en van die dingen.
Met je andere idee zal je met succerproject, onlinesoccermanager, en van die spellen problemen krijgen...

Jens
ik denk poker wat een onzinnige topic
hmm het gaat alle twee om een open-source project.
en als je een idee niet meer mag uitwerken omdat iemand anders dat idee al had, dan was er weinig van het web terecht gekomen.
ik denk hea...
als ik een voetbalmanager script maakt dat zij mij helemaal niks kunnen maken als k niet letterlijk van hun dingen kopieer.
en poker.com en pkr zijn echt programa's die je moet downloaden en je kan dat poker script bijvoorbeeld ook opzetten om echt alleen met je vrienden te pokeren.
Nee, je begrijpt me verkeerd:)

Ik bedoel dat je zware concurentie gaat krijgen van die anderen..
Niet dat je problemen krijgt voor een of andere zeikplagiaat... ;)

Jens
Voetbal manager word moeilijk, op de clubs, spelers, logos etc etc zitten allemaal rechten. Rechten die op Poker niet zitten dus daar zou ik eerder voor kiezen. Daarnaast, Poker is ook wel redelijk populair atm.
Poker, is populair en de meeste pokerspellen kosten geld :'(
whil we are on the topic

ik rake even 1100,- binnen vanavond met 3 sit n go tafeltjes op rij ^_^
Pokerspellen kosten geen van alle geld hoor Jonathan.

Een opensource multiplayer pokergame is wel vet, maar niet om commercieel te doen, dat red je niet (qua wetten en marketing).
Ik zal voor poker gaan ;)

Om de reden, persoonlijk heb ik wat tegen voetbal. Maar in tegendeel poker vind ik veel leuker.

Reageren