hallo,

ik wil graag een mulitplayer game op het internet maken, met java. Maar waar kun je beginners tutorials vinden?
ach wat schattig, iemand met grote ideen, dollartekentjes in zn ogen en 0 kennis van zaken.
lekker orgineel ook...

ik hoop dat er ooit nog een dag komt dat zulk soort personen bij mekaar in een groot verblijf zitten waar we dan met de familie heen kunnen, 'kansloze programmeurtjes kijken' .
Dat als er een ineens uit zn bed schiet we kunnen gillen 'wooaa moejjes kiekn, doar giet dr ene!'
ik vind t niet sgattig.. dit is gewoon weg eng
net als jou hoofd op je avatar
Laat dat hoofd nu net uit een van de grootste MMORPGS's komen :P
toch is ie eng :P
net als deze vraag en dit antwoord
Hallo Wessel,

voordat je zo'n spel kan maken, heb je geen beginners cursus nodig, maar een serieuze opleiding. JAVA is de taal der programmeertalen, en daarom zal het niet even een beginners cursus zijn waarmee je dat spel kan gaan maken. Mijn tip: probeer eerst eens een simpel iets te maken met gamemaker, en ga dan steeds een stapje verder.
ja wessel, heb nu 2 jaar java les, en ik ben bang dat zoiets voor mij zelfs al heel erg moeilijk wordt, niet aan beginnen...
Waarom niet aan beginnen? Als hij het heel graag wil kan hij het toch proberen. Dan komt hij er ook achter of hij het echt wil. En als je er echt voor gaat kan je een heel eind komen. Veel programmeurs die nu in dienst zijn, zijn ook voorzichzelf wat gaan aankloten.
wes schreef op 01.06.2007 12:25
ach wat schattig, iemand met grote ideen, dollartekentjes in zn ogen en 0 kennis van zaken.
lekker orgineel ook...

ik hoop dat er ooit nog een dag komt dat zulk soort personen bij mekaar in een groot verblijf zitten waar we dan met de familie heen kunnen, 'kansloze programmeurtjes kijken' .
Dat als er een ineens uit zn bed schiet we kunnen gillen 'wooaa moejjes kiekn, doar giet dr ene!'

Kan jij nog wel eens serieus/positief zijn xD?
Paul v/d Knaap schreef op 01.06.2007 15:47
[quote='wes schreef op 01.06.2007 12:25']...

Kan jij nog wel eens serieus/positief zijn xD?[/quote]
Nee, alleen zo komt hij aan die velen posts hier :P

Reageren