Hey, ik zoek een script met een kaart van belgie, en als je nu op een provincie klikt dan krijg je alle winkels van die bepaalde provincie?
Kent iemand zo een script?

Laat dan iets weten
MVG
In Dreamweaver kun je dit heel makkelijk maken, ook zonder HTML kennis.
Moet je even zoeken naar de juiste functie, heb Dreamweaver al lang niet meer gebruikt dus zou het zo niet weten!
Ja maar wil dit niet in html, hij moet dit combineren met mysql. Zodus dat ik via een query gegevens kan ophalen.

"Select * from bedrijven where plaat="+plaats

zoiets dus

Kijk eens naar de link die SanThe heeft gestuurd geplaatst. Als je beetje (My)SQL kunt neem ik aan dat je de link ook wel kunt leggen tussen een html 'area' element en een SQL query!?
mja ik zal et eens proberen, sta wel verbaasd dat er de dag van vandaag hier nog geen openbaar script voor bestaat.
mertens schreef op 01.06.2007 23:05
mja ik zal et eens proberen, sta wel verbaasd dat er de dag van vandaag hier nog geen openbaar script voor bestaat.

In zulke scripts zit tijd. Tijd kost geld. Trouwens, succes met elke winkel te vinden in elke provincie. Kan je beter de GoudenGids er bij nemen...
kijk ook eens naar google maps.. daar kan je als je je wat zou verdiepen ook verder in kunnen gaan..

edit: oja belgie dus .be ^^
als je dat script gebruikt uit die link dan moet je in de database alle winkels zetten met daarbij de provincie..
dan kun je heel simpel alle winkels eruit halen ;)
Ja tis de bedoeling dat ik de database zelf opvul met winkels en dit zijn enkel dierenwinkels bv. Zodus ik moet niet heel de gouden gids gaan liggen kopieren. Gewoon simpel, klik je op vlaams brabant, dan vind je elke winkel terug "zoals bijv alle macdonalds'en in vlaams brabant" en krijg je een lijst met die restaurants.

Zodus als ik nu met dat vb van SanTe nu dit doe
if ($map="Zeeland") {connectie maken,
"select * from bedrijven where plaats =Zeeland";

if ($map="Limburg") {connectie maken,
"select * from bedrijven where plaats =Limburg";

if ($map="Groningen") {connectie maken,
"select * from bedrijven where plaats =groningen";

enzo verder dan?

Reageren