Hallo, ik heb niet veel ervaring met php en mysql enzo, daarom heb ik een vraagje...
Ik heb een scriptje gekocht www.chillegames.com/test is de index. www.chillegames.com/test/admin is de admin
Alles is goed, ik heb verbinding met mysql enzo, ik kan ook inloggen, maar als ik in de admin iets ga updaten, bijv een categorie van spelletjes toevoegen dan slaat hij het niet op en komt het niet op de index, kan iemand mij helpen??
groeten ingomar van der meulen
dat doet waarschijnlijk niemand. Wij hebben geen zin om misschien wel 1000 regels door te gaan kijken voor noppes..
daarom vragen wij een stukje relevante code (dus waar de update zou plaats moeten vinden, dit kan je zelf ook best opzoeken)
edit:
jij kan trouwens terug gaan naar diegene waar je het script gekocht hebt, als het niet werkt en dit niet aangegeven is bij de koop.
ja, maar die gast zegt dat mijn mysql op een andere server staat, maar dat slaat volgens mij echt nergens op, ik heb mijn domein van www.space1.nl en mijn mysql kan je vinden op db.chillegames.com
ingomar van der meulen schreef op 03.06.2007 23:06
ja, maar die gast zegt dat mijn mysql op een andere server staat, maar dat slaat volgens mij echt nergens op, ik heb mijn domein van www.space1.nl en mijn mysql kan je vinden op db.chillegames.com
groeten
Klinkt mij in de oren als zijnde twee verschillende servers.....
Heb zo het vermoeden dat er bij jouw queries geen
or die(mysql_error()); staat. Mocht je dit er eens aan toevoegen zou het al een stuk gemakkelijker worden om de fout op te sporen.
Maar heb een beetje het gevoel dat je dit ook niet gaat snappen :s
ik betaal bij space1.nl en krijg er gewoon een mysql dinges bij, maar loopt dat dan niet samen, slaat tog nergens op dat dat het probleem is, hij kan wel verbinding maken maar de admin kan niet updaten