Oke je wilt voor ragnarok geen muis gebruiken?:S Oke jij bent in no-time "dood"... Weet niet of het weet maar een beetje goed iemand die zijn int op 150 heeft zitten zoals een H wizard heeft geen casting time... Dat word dan iig al best wel moeilijk dan zouw ik zelf nog een leuke kaart gebruiken waardoor ik ook nog eens ontzichtbaar word 1 die me 30% kant geeft op atuomatisch helen en nog eentje die 30% kans geeft op een automatische wind-gust tegen spel;)
Tip: Gebruik battlemode;)
[edit]O ja als ik ragnarok speel speel ik op de server van q-ro.net[/edit]
/battlemode en dan kan je als je op f12 drukt drie verschillende rijen met spells invoegen... en die gebruik je dus weer met je letters van je toetsenbord of je gebruikt de toetsen f1 tot en met f8 geloof ik maar met battlemode kan je meer spells gebruiken...
als je battlemode aan hebt gezet kan je daarna geloof ik gewoon doormiddel van /bm aanzetten en als je hem weer uit wilt zetten dan druk je op je spatiebalk en type je weer /bm en staat het weer uit...
of type gewoon /h daar staat het ook allemaal goed uitgelegt.
Nog wat leuke kaarten die ik zouw gebruiken als mage en die ook niet zo moeilijk te krijgen zijn:
de loli ruri card is ook zeer zeker een aanrader;)
Na ja ik moet het ook maar weer eens gaan spelen denk:)
[edit]Ga anders op q-ro.net spelen daar is max base level 256... is het levelen ook niet zo moeilijk en het is er zeer gezellig vind ikzelf:) Wil je toch echt voor een nederlandse server gaan kijk dan eens naar vortexro.nl[/edit]