ik heb een klein vraagje.
hoe moet je als iemand 1 of meer pm's in zijn pmbox hebben staan een melding met de knoppen anuleren en oke weergeven?
bij de knop "oke" moet die naar pagina ?p=priveberichten en bij anuleren naar ?p=index. die melden mag maar 1 x worden weergegeven. dat is alleen als iemand op de site komt.
kan dat?
greetz jeffrey
?
Onbekende gebruiker
14-11-2004 15:10
jeffrey, heb je laatst een PM gestuurd met daarin de statement dat je zelf moeite moet doen en alleen nog maar vragen mocht stellen over een error of wanneer je iets niet lukte, niet voor complete scripts.. dit kan je beschouwen als je 2e waarschuwing.. bij 3 deactiveer ik je account voor een tijdje en gooi ik je in de ip ban :) dus doe ff rustig aan plz..
Het is inderdaad tijd dat je zelf wat probeert, en niet alleen vraagt om een heel script.
Maar het is niet moeilijk.
In de database doe je een veld: melding, standaard 1, en als de melding weergeven is 0 bijv.
jeffrey, heb je laatst een PM gestuurd met daarin de statement dat je zelf moeite moet doen en alleen nog maar vragen mocht stellen over een error of wanneer je iets niet lukte, niet voor complete scripts.. dit kan je beschouwen als je 2e waarschuwing.. bij 3 deactiveer ik je account voor een tijdje en gooi ik je in de ip ban :) dus doe ff rustig aan plz..