Heey, ik rogier heb een eigen habboserver hij staat op een website
en hij doet het ik kan er zelf op en alles werkt perfect, maar anderen mensen kunnen niet op mijn habboserver. wat moet ik doen ik heb iets gehoort van hamachi maar wat moet je dan precies doen met hamachi zodat de mensen erop kunnen, alvast heel erg bedankt
ik heb al wat gevonden denk ik. Dit staat ergens in je HTML code:
<param value="connection.info.host=127.0.0.1
;connection.info.port=80" name="sw2" />

Dit wijst erop dat je verbindt met je localhost.
Als ik op die site ga, dan verbind ik met MIJN localhost, en aangezien daar geen habboserver staat, lukt het niet.

Je moet je externe ip daar invullen en in je router poort 80 forwarden.
Als je dit gedaan hebt, dan moet je nog eens controleren en indien het nog niet werkt daarna, dan moet je het nog maar eens vragen. Maar eerst zelf even proberen he.
Volgens mij heb ik geen Router, ik heb iets van Wireless ofzow
Ja een wireless router.. Ga nou maar effe proberen.
Dit zijn illigaale praktijken, een eigen habbo server is illegaal sover ik weet.
kmware schreef op 07.06.2007 17:42
Dit zijn illigaale praktijken, een eigen habbo server is illegaal sover ik weet.

onderbouwing? iets waar het staat geschreven...?
kmware schreef op 07.06.2007 17:42

Je eigen habbo Server is niet illigaal, het is wel illigaal als je Geld voor de Credits moet betalen, maar als je Gratis credits Geeft is het allemaal legaal,
En Sulake zit is amerika (toch) ik denk niet dat ze een rechtzaak inspanne omdat iemand helemaal uit nederland een Retro hotelletje heeft,
heb je habbo gekopiËrt?dat mag eigenlijk niet.
Of wel?
Volgens mij is het iligaal.
is nice gedaan maar ik weet miss hoe het komt.
Ik heb gekeken naar jouw party hotel en ik klikte op ,,you can create on here" ik heb daar geklikt en je moest ergens op ok klikken toen werd het een 404 error page.
Daarom komt dat misschien.
het is wel illigaal als je Geld voor de Credits moet betalen

...

het is wel illegaal als je je scamt doormiddel van andere sites die zeggen dat ze je Credits gaan geven.

Credits betalen is toegestaan: Zo komen ze aan het geld voor hun server ;-)
jongens terug ontopic graag, de TS vraagt enkel hoe hij het laat werken.

Reageren