het is al een bestaand fotoalbum (coppermine) en die maakt nu gebruik van een eigen database.. ik zou dus willen weten hoe koppel ik 3(4) loginsystemen aan elkaar.
Je kunt ook gewoon een IPB downloaden, die hebben alles in één... niet gratis, maar wel een 'demo' die gratis is. Verder raad ik je aan om zelf een loginsysteem te bouwen, doe ik ook, en is makkelijk(er) te editen..
?
Onbekende gebruiker
08-06-2007 06:58
christiaan schreef op 07.06.2007 22:52
het is al een bestaand fotoalbum (coppermine) en die maakt nu gebruik van een eigen database.. ik zou dus willen weten hoe koppel ik 3(4) loginsystemen aan elkaar.
Als je ècht 3 tabellen wilt, dan zul je 3 keer een INSERT moeten doen voor elk systeempje.... Dus een INSERT voor PHPbb, Fotoalbum etc. etc.
@stephan, betaal jij? dit is een hulp-site, niet een kant en klaar doorgeefwerk achtig iets. Scripten kost geld, en veel ook. Zeker als het op maat gemaakt moet worden (zoals bij jou in dit geval). Er zullen vast mensen zijn die je gratis helpen, maar verwacht dit zeker niet van iedereen.
Er is niet zomaar een scriptje die dit even allemaal doet. Je zult iemand moeten inhuren of zelf aan de slag moeten gaan en ons stap voor stap om hulp moeten vragen.