Hoi, ben laatste tijd bezig met m'n eigen portfolio site te maken. Maar ik zou graag weten wat jullie ervan vinden. (mss gwn feedback geven op layout enz want functionaliteiten daar ben ik nog aan bezig).
Ik vind de website nogal saai en je ontwerp ziet eruit alsof je de boel strak wilde houden maar ik moet zeggen dat ik ook dat niet helemaal gelukt vindt.
- Heel stom dat je bewerken niet afgeschermd heb enzo. Je weet dat het fout kan gaan.
- De 4 buttons bovenaan werken er maar 2 van in Firefox. Kijk dit dus na...
- Layout is erg saai en bevat eigenlijk niet veel waarde om naar te blijven kijken
- Zal ik verder gaan???
Je zegt dat je 3 jaar profesionele php ervaring hebt, is niet echt te merken als je je site bekijkt. Weet je zeker dat je al 3 jaar met php bezig bent?
Té uitrekkend, rechts niet goed afgemaakt, layers die overelkaar heen gaan, te basic, verder weinig op aan te merken, maar ik zou nooit een profielwebsite 100% breed doen als ik jou was..
Zoals je ziet is je beveiliging niet echt chill, ik heb je hele forum even in een textarea gezet. Sorry, effe m'n reactie verwijderen om het weer mooi te krijgen ;)