Ik weet niet of het bestaat,

maar kent er iemand een site waar je een telfeoon nummer in kan toetsen en dat ie dan aangeeft waar het telefoon zich nu dus op dit momment zich bevindt.

Dus:
dan toest je 0612345678

en dan krijg je iets van: het telefoon bevindt zich in Amsterdam
of zo.

(volgens mij hebben polities tot deze beschikking)
Voor belgië kan dit op 1207.be, wel enkel voor vaste lijnen.

Maar waarschijnlijk zoek je er eentje voor Nederlandse nummers (aan het vb te zien)?
ja in Nederland heb je de telefoongids voor vaste lijnen, maar het gaat om mobiels
Ooit gehoord van de cell-broadcasting. In principe zal je daarmee het kunnen uitzoeken, dan moet je echter wel toegang hebben tot de cellen en dat heb je gelukkig als gewone burger niet. Dus jammer vergeet het maar.
nee, nog nooit van gehoord. Dus vertel eens. Cell Broadcasting?
Wikipedia
Cell broadcast is een techniek om tekstberichten te versturen naar mobiele telefoons. Een cell broadcastbericht wordt via een zendmast voor mobiele telefonie uitgezonden. Om cell broadcastberichten te ontvangen, moet u uw telefoon éénmalig instellen op het juiste kanaal, moet u zich in een bepaald gebied bevinden en uw telefoon aan hebben staan.

Cell broadcast heeft als voordeel ten opzichte van sms dat een bericht pas wordt gestuurd als een telefoon binnen een bepaald gebied van het netwerk zit. Hierdoor kan het bericht regionale informatie bevatten, zoals een file op een snelweg in de buurt. Ook hebben de berichten geen last van een druk netwerk aangezien de informatie via een apart logisch kanaal wordt gestuurd.
Bron

[edit]Of hiero[/edit]
1: Waarom wil je dat nou weer weten?
2: Ik weet niet of dat wel helemaal legaal is. Dus ik zou het niet uitproberen
3: PRIVACY!!

Reageren