Beste,

Hier zat mijn broer een online-spel te spelen en hij zag zo'n add die zegt van:
congratilations, you are the ... winner

Hij gelooft niet dat dit een spam-zuigend ding is en nu vraag ik jullie naar jullie mening
vriendelijke groetjes,
reinhout
is pure virus, spyware oed
Het is vaak zo dat je dan naar een site gaat, je krijgt een gratis ringtone en door je ergens op te abboneren maak je dan extra kans om een prijs te winnen. Het grappige is, dat die bij bijna iedereen die dat spel speelt tevoorschijn komt. Een mooie manier van reclame maken.
Ik heb ze vaak met: je bent de 1.000.000 bezoeker van deze website en heeft daarom dit en dat gewonnnen...

Ik klik er iig nooit op... Ik weet wat ik doe op het internet in tegen stelling tot andere mensen die van alles en nog wat op hun computer binnen halen...
el ow el!
Die dingen zijn
b
o
e
l
s
j
i
t
!!!!!!
T enige wa je er mee wint is zooi! (lees: spyware, soms virussen (als je IE gebruikt :P ).
dit wordt doorgekrast
idd ik ben zo soms meerdere keren per dag 999.999.999 visitor :D
@wes [edit] Wat dom, dit had mebus moeten zijn :S:S[/edit]

Dat heb ik nou ook, als ik niet weet wat het is klik ik niet. Ik krijg bijna geen spam, ben vaak bijna 15 uur per dag (door de week) online, heb geen virusscanner en als ik eens in de maand kijk wat ik aan spyware heb, dan is dat nihyl. (ongeveer 3 tot 4 stuks)
Niet weten wat je doet op internet is de grootste oorzaak van het binnenkrijgen van Spyware.
vroeg ik me ook af

hijs zo gewend op mij te replyen
wat lief he ^^
Achach.. :S:S:S Beetje dom :P Tjah.. ik ben het zo gewend inderdaad :S

Blijkbaar ben ik niet wakker, terwijl ik me wel wakker voel.. Tjah... daar doe je niets aan.

[edit]Ik voel me wel vereerd dat jullie me lief vinden, maar verder gaan we wel weer ontopic ok? Was beetje dom van me :$[/edit]

Reageren