Bestle Ph leden,
een design maken voor en client is makkelijker dan eentje voor jezelf dus wil ik graag jullie mening en kritiek(zowel positief als negatief).
http://img412.imageshack.us/my.php?image=rwdweb2ml4.gif
Vertel me de minpunten en pluspunten en wat jij nog zou veranderen, ik vind hem nou wel aardig gelukt maar het moet goed zijn.
Mijn richtlijnen zijn simpel en beetje web 2.0 dus die blijf ik aan houden.
groetjes & bvd robert
Als het er onduidelijk uitziet moet je op de foto drukken(zoomt hij beetje in naar de gooie afmetingen)
Mooi gemaakt nice!
Alleen 1 hint.
Bij de Links: Portofolio etc, staat links een streepje. Als je die iets meer duidelijk heid kan geven is hij perfect ;-)
+ Overzichtelijk
+ Leuk kleurgeruik

Eén heel klein minpuntje:
Ik zou het steepje naast 'Work' of 'Solutions' een andere kleur geven.
Misschien is het een beetje een 'mierenneuk-puntje' maar ze zijn allebei rood, ik zou er één veranderen.

Verder echt super mooi!
Hoe ben je van plan dat het gaat worden, ik zie namelijk nog geen scrollbalk staan, maar ik hoop dat die alleen voor het deel van de content zal worden. (dan blijft het menu tenminste in beeld)
Is dit niet het geval, dan het menu naar boven plaatsen. Verder erg mooi!
Eigenlijk bijna niks op aan te merken ziet er mooi uit.
Ben wel benieuwd inderdaad hoe je de content gaat verwerken wanneer het langer is dan wat je nu hebt.

Verder zou ik nog wel een achtergrond doen achter die 2 witte blaadjes.
Ik vind de paperclip misvormd. Wel leuk verder.
OK ik zal eens kijken, ja de foto achter de content was eigenlijk eerst "temporary" maar toen ik er omheen aan het bouwen was kwam het op zich mooi uit. :P
Maar in ieder geval hoe ik het ga laten werken zoals jullie vragen. Ik ben van plan om het zo simpel mogelijk te houden. Dus ook zo min mogelijk tekst. Mensen hoeven niet altijd veel te lezen dus in dit geval wordt de content sterk en weinig.
Verderl zie je Dat achtergrond plaatje groen is, ook rwdweb en rechtonder waar dat balkje staat en Web development & solutions staat ook in het groen. Als je elke keer op een ander link drukt en je komt daar aan bv Portfolio dan wordt alles wat ik hierboven heb aangegeven ook blauw.
Leuk formaat, goede verhouding, wel hopelijk een scrollbar voor de content?

@bart van der veen: Dus.... Ik gebruik op mijn site ook zo'n free-content-pictures... (natuurlijk wel een vermelding van de site op een aparte pagina).

@Kip: Mee eens :D Even een betere paperclip vinden en dan is ie wel klaar voor gebruik.
OK zal paperclip veranderen,
ik ga deze dus niet weg gooien ik heb er minstens een uur over gedaan om het mooi te krijgen. Maar Met misvormd bedoelen jullie iets te breed neem ik aan?
robert schreef op 13.06.2007 11:26
OK zal paperclip veranderen,
ik ga deze dus niet weg gooien ik heb er minstens een uur over gedaan om het mooi te krijgen. Maar Met misvormd bedoelen jullie iets te breed neem ik aan?

Ja inderdaad.

Reageren