Hallo mensen,

Wie komt er naar Exposure '07? Ik ga hoogstwaarschijnlijk wel.
Maarja, als ik de enige ben, wordt het wat saai. Ik neem aan dat Bas en Peter komen? Peter zeker wel, hij geeft een lezing.

Nou ja, nu eerst nog even ontbijten een tweede ontbijtje, en dan kom ik zo weer.

Groeten,
Jonathan
Voor iedereen die naar Exposure '07 komt, het is fijn als je je even hier inschrijft, zodat we op een lijstje hebben wie er komen.
Beetje ruk dat het dan op vrijdags moet zijn, meesten toch aant werk gok ik zo.

Misschien 's avonds
Als het niet in Leeuwarden was maar bijv in Utrecht of iig iets centraler dan was ik ook wel gekomen.
Ik heb er wel vrij voor gergeld, maar Leeuwarden is voor mij gewoon geen leuke reisafstand.
Ik heb lekker vakantie, maar ik ga niet helemaal naar Leeuwarden;)
Dus het worg erg rustig :'(
Nou ja, ik ga wel naar het dagprogramma. Leuk naar de lezing over PHP, en gamen op de PS3 en de Wii :D
Het zou opzich een heel leuk iets kunnen zijn, en ik zou wel vrij kunnen krijgen van mijn werk. Maar van Heeswijk (Noord-Brabant) naar Leeuwarden reizen is een beetje teveel van het goede.
Ik weet dat de 24 uur nog niet om zijn, maar toch is het handig dat mensen dit topic sien. Dat noemen ze bumpen. (Als een admin/mod het er niet mee eens is, gooi er dan maar een slot omheen.)
Ik moet werken. Gaat dus niet lukken...
Het zou opzich een heel leuk iets kunnen zijn, en ik zou wel vrij kunnen krijgen van mijn werk. Maar van Son en Breugel (Noord-Brabant) naar Leeuwarden reizen is een beetje teveel van het goede
Nou ja, dan ga ik me maar uitleven op de PlayStation 3's, de Wii's en de Xbox 360's.

Reageren