Het team van PHPhulp tolereerd opmerkingen als "Iks Dee", "Wee Tee Vee" etc. niet meer..
Pardon! Wat is er mis met xD e.d.? Graag zou ik toch een beargumentatie zien.
Ik zie nog steeds staan dat er geen regels op PHPHulp gelden. Pas het daar dan ook even aan. Zou ook wel leuk zijn als we even een mailtje of zo krijgen met wijziging in reglement.
Want op deze manier kan je dus geen regels introduceren.
edit: typo
?Onbekende gebruiker
23-06-2007 11:59
Bas Kreleger schreef op 23.06.2007 11:48
Als we het over serieus gaan hebben, kan ik nog wel een paar namen noemen die lang niet altijd serieus zijn... en (bijna) altijd offtopic zijn.
Ik krijg een 'w' door.. wallie? Wieneke? Wes? Ja Wes...
Maar okej, ik begrijp het wel, want dit verbetert de kwaliteit van de posts+topics. Dan vind ik ook dat die wazige JARIGG!!!!! topics ook weggegooid moeten worden. Want dat gaat ook nergens over. 100 keer: "Gefeliciteerd + gefeliciflapstaat"...
Ik ben het er wel mee eens, het moet ondertussen ophouden.
Ik vind het sowieso al vrij kansloos dat je een topic aanmaakt over jezelf dat je jarig bent. Dat is gewoon een schreeuw om aandacht.
En Steffan ik kan der ook wel een paar noemen Thomas en Robin en Vincent kan er volgens mij ook de laatste tijd wel wat van.
Anyway, 'Iks Dee' en dit soort kreten zijn ook nogal... dom. Praat gewoon Nederlands, zodat mensen die niet veel computeren, msn-en etc. het ook snappen.
?Onbekende gebruiker
23-06-2007 12:06
GaMer13 schreef op 23.06.2007 11:59
Ik krijg een 'w' door.. wallie? Wieneke? Wes? Ja Wes...
Wes is het enige lid dat de bijzondere status uitzondering heeft verworven, daarmee heeft hij het exclusieve recht om offtopic te zijn.
Wes is het enige lid dat de bijzondere status uitzondering heeft verworven, daarmee heeft hij het exclusieve recht om offtopic te zijn.[/quote]
Hmm, ja okej, maar 75% van de nutteloze posts komen van hem af ;).
?Onbekende gebruiker
23-06-2007 12:25
Niek schreef op 23.06.2007 11:48
Ja, maar als ik dan een iks dee topic open, dan wordt mijn account geblockt!
iks dee..
Waarom krijg ik hier geen antwoord op!?!?!?!
Als ik een topic open daarvoor, is het ook niet goed!?!?!?!
Ik ben het er wel mee eens, het moet ondertussen ophouden.
Ik vind het sowieso al vrij kansloos dat je een topic aanmaakt over jezelf dat je jarig bent. Dat is gewoon een schreeuw om aandacht.
En Steffan ik kan der ook wel een paar noemen Thomas en Robin en Vincent kan er volgens mij ook de laatste tijd wel wat van.
Anyway, 'Iks Dee' en dit soort kreten zijn ook nogal... dom. Praat gewoon Nederlands, zodat mensen die niet veel computeren, msn-en etc. het ook snappen.
Zovaak ga ik niet oftopic.. en ik had trouwens dat topic niet aangemaakt ;-) (van mijn verjaardag..)
als je een bericht quote en enkelt iks dee schrijft, krijg je hier tegenwoordig een waarschuwing voor, omdat dit onder onnutige posts valt . Overigens is PHPHulp geen kinderhoek, maar een php forum.
en let wel, 3 waarschuwingen is een ban.
edit: dus ook kipsate e.d. word niet gewaardeerd.
Oke, maar wat nou als je een ontopic (op een misschien offtopic topic), en onderaan alleen iks dee zet, wie stoort zich daar nou aan, misschien zijn er 3 mensen die zich eraan ergeren, maar what about die ander 90923898090938 leden?