Hey, ik moest een keer me computer formanteren, omdat er een virus opzat natuurlijk. ..

ik heb msn 7.5 gedownload opnieuw, wat ook eerst erop zat.

maar nu werkt hij niet meer? heb hem geinstaleerd en alles.
als ik op de msn icoon klik, dan laad hij een halve seconde, en dan valt hij weg, en komt er niks te staan.

dus hij werkt totaal niet...
iemand enig idee hoe het komt? dat de inlog scherm niet komt..
Niemand ???
waarom download je niet gewoon WLM 8, de recentste...
PHP Newbie schreef op 24.06.2007 12:13
waarom download je niet gewoon WLM 8, de recentste...

Misschien houdt hij, net als ik, niet van die "goodies" die er bij geleverd zijn.Maar ik gebruik geen 7.5.
heb ook mensen geholpen met msn. MSN 8 deed het daar niet, kon niet verbinden, en 7.5 werkte perfect!..
Thomas schreef op 24.06.2007 13:24
heb ook mensen geholpen met msn. MSN 8 deed het daar niet, kon niet verbinden, en 7.5 werkte perfect!..

Maar hier werkt 7.5 dus niet, dus het eerste wat ik dan zou doen is even versie 8 pakken.
heb jij sweetIM op je pc staan? Ik kon niets van msn opstarten, was geïnstalleerd en als je probeerd in te loggen draait dat ventje een half toertje en valt alles weg?
kben bijna zeker dat je het staan hebt....
Als je niet van de goodies houd, kun je ook gewoon een msn patch gebruiken. www.mess.be staat een goede. Dat Msn niet werkt kan duizende redenenen hebben, probeer gewoon WLM eerst maar is.
Nico V. schreef op 24.06.2007 15:42
www.ubuntu.com //enough said

Het gaat over msn niet over een OS xD
enough said ? said enough klinkt beter :)

Maar even ontopic:

Werkt de oudste versie van msn wel?(die standaard erbij zit)
Ik heb een versie van msn , 7.5 die je kunt gebruiken zonder dat je m eerst hoef te installeren. Dit is dus een versie die je op school kunt gebruiken, maar ook thuis als andere versies het niet doen..

Mocht het nodig zijn, upload ik m wel ;)

Reageren