hey,
ik heb wel eens zin om een totaal ander text-based mmorpg te maken
maar da kan ik niet alleen (ik ben 15) en doe alleen zelfstudie door middel van tutorial en phphulp ;)
dus ik zoek een 2de webmaster waarmee ik kan brainstormen en de codes kan schrijven
ik zoek liefst iemand die zowat de zelfde visie en kennis heeft als mij
en misschien kunnen we het spel nog wel eens uitgeven
Pm mij :)
begin er niet aan. ik ben nu bijna een jaar bezig met mn eigen mmorpg txtbased en ben op een goede 75% van wat ik in eerst instantie wou realiseren.

begin er niet aan
anthony,
Je moet eerst eens gaan opschrijven wat je er allemaal in wilt hebben en per onderdeel inschatten hoeveeltijd je er mee bezig bent.
Tel alles bij elkaar op en doe er 20% bij (die is voor onderschatting en testen) Dan kom je aardig in de buurt. Schrik niet het zal heel veel tijd kosten.
@anthony pm me ;)
@paul, ik heb jouw een intern bericht gestuurd omdat je emailadress niet zichtbaar is
iemand anders nog die eventueel ook wilt meedoen?
Ik wil wel, altijd leuk om ervaring/kennis op te doen, maar jammer voor jou ben ik minimaal tot eind aug. bezig met m'n site herschrijven..
Als je geen goed verhaal hebt dan zou ik er zowieso niet aan gaan beginnen.
Als het echt iets compleet nieuws is en je het goed kan uitwerken zou je wel succes kunnen hebben anders moet je er echt niet aan beginnen.
Ik zou meer in de Star Wars / Sci-Fi wereld gaan. Die ancient -, middel eeuwen wereld hebben we nu wel gehad dacht ik zo.
Anthony.

Ik ben er zelf 1tje begonnen en ben nu een maandje of 2 bezig
Hetgene wat je wilt is meestal niet wat je in eerste instantie verwacht tenzij je alles goed op papier zet.
Verder is alles inmekaar knopen nog best een werk.

Het kan best zijn dat een systeem niet heelmaal goed werkt of niet efficient genoeg is en dat je dat compleet kan herschrijven.
Dit spreek ik uit ervaring aangezien ik zelf 2 systemen om te upgraden compleet kan herschrijven wegens inefficientie.

Dus zet eerst eens goed alles op papier.
Ga daarna kijken van hoe je het inelkaar wilt gaan knopen
En ga daarna pas aan de slag

Ik wil je gerust helpen indien je dat wilt maar ik ben pas aan het eind van de week full-time beschikbaar.

Je kan contact met mij opnemen via PM, email ([email protected], MSN ([email protected]).

Verder wens ik je veel succes mocht ik er niks van horen en ik hoop dat je wat met mijn tips doet :)

Mvg,
Vincent
Dan zwijg ik nog over onze tekst-based strategy game: Castle Wars. Heel veel werk is dat, vooral omdat het lappen code zijn en als je dan weer iets nieuws leert, wil je dat nieuwe weer overal toepassen. Je blijft vernieuwen en vernieuwen.
Maar het is wel een leuke en leerzame ervaring en het pompt je skills enorm op.
ik heb het vroeger ook is geprobeerd, maar geloof mij, als je nog een beginner bent is dat echt niet leuk :P
ik ga binnenkort met een vriend weer beginnen aan een text-based game.. nu ik beter en sneller ben.. nu gaat het wel lukken denk ik :)

Reageren