Ik weet niet of het op dit forum toegstaan is maar ik ben hard op zoek naar linkpartners voor mijn site.
Ik zal de naam van mijn website niet noemen (je kunt me bij interesse pmen). Het gaat om een website die ik in februari gestart ben en nu ongeveer 150 unieke bezoekers per dag heeft en bijna 90 leden (er komt nu ongeveer elke dag 1 lid bij). Het is een website op het gebied van fotobewerking, webdesign, grafisch...
Ik ben dus op zoek naar beheerders met een website met dezelfde doelgroep (webdesign, fotografen, grafisch...) met tussen de 100 en 300 unieke bezoekers per dag.
Het is gewoon een standaard site met standaard thema, dat is zo simpel, hoe je neits aan te doen. Dan vraag ik me altijd af, waarom loop je hier rond, het is toch alleen maar even installeren en je bent klaar..
Ruben compimenten voor je site, echt mooi. Alles zelf gemaakt? (vooral layout is erg mooi)..
Ik ben nog van plan om zelf een nieuwe template te maken, maar ik heb het momenteel erg druk met allerlei opdrachten voor bedrijven, je moet dus niet denken dat ik zelf niets script ;-) Maar ik wil er één deze weken toch wel aan gaan beginnen.
Ik heb de laatste tijd veel geoefent met designen, dus wie weet lukt het me om een mooi layout'je te maken.