Ik was benieuwd hoe jullie je website eigenlijk onderhouden als je op vakantie bent. Ik was namelijk van plan een nokia n95 te kopen en dan in frankrijk op internet te gaan, maar dat kost ong. 10 euro per mb (duur dus)
Gebruiken jullie een pc in een cafe, of iets anders, want ik weet zogauw niet meer of ik mijn website 2 weke offline moet halen of niet.
Om wat voor website gaat het? anders kan ik mischien wel helpen.. doe in de zomervaknatie voor merdere websites het "onderhoud"
t werkt zo: iemand voert zijn website in en die verschijnt op een lijst, nadat hij is nagekeken door de/een moderator. Daarnaast ik het alleen maar mailtjes beantwoorden
Hoeveel mailtjes per dag? Wat is de marge waarin er gereageert moet worden...
Als er meerdere moderators zijn en er is altijd iemand niet op vakantie hoef je daar niet een apparte oplossing voor te bedenken.
Voor de mail kun je eventueel een auto reply geven dat het na een bepaalde datum pas beantwoord zal worden. Dit is vaak handiger dan iemand anders de mail te laten beantwoorden.
ja, maar die moderators vin ik nooit zo "geweldig": ik geef eigelijk niet graag allemaal w8woorden door. Ik kijk wel of een vriend van me t wil doen. bedankt voor het advies en ik ga maar weer eens...
of cronjobs maken, dat je alles van te voren ingeeft.,
Je site altijd met twee onderhouden, iemand die je vertrouwt en jij

Reageren