Hallo

ik ben al best lang bezig met en ogame script maar er zitten noch en paar fouten in wie wil mij helpen ? met de fouten er uit zijn je moet wel veel kennis hebben van php

als vergoeding krijg je en copy van de game

jorrit
Jorrit, Ik krijg ook de indruk dat de vergoeding niet wettelijk is toegestaan gezien het een commercieel product is en er een copyright op staat.

En heb je de regels al doorgenomen omtrent het plaatsen van een vacature?
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=10&id=16800&page=

[edit]
Vacature heropend, jorrit heeft mij aangegeven dat deze software vrij is gegeven
[/edit]
nee hoor dit is geen piraterij er zijn ogame cloon die gewoon te downloaden zijn die kan je dan aan passen heb ik ook gedaan ( zitten heel veel bugs in )
dit is gewoon legaal het mag duss
Danny, er is niks illegaals aan dat allemaal. Dit is net zo iets als een criminals, maar dan helemaal zelf geschreven. Dan vervalt de copyright, omdat het de auteursrechten heeft van in dit geval Jorrit.
Het is wel zo dat hij nu met een clone komt, waardoor het idee niet meer origineel is.
Beste,

Wij hebben een unbugged en vertaalde versie van Ogame Clone met belsysteem.

Neem maar contact met me op en je krijg een versie.

binnenkort ook te downloaden op www.freecrimegame.com
GaMer13 das hellemaal waar dus wie wil me helpen
Die freecrimegame, das een mooie site.. (qua layout)
NIKS van micasa aannemen, eerst doet die aardig en laat die je allemaal werk doen. Dan laat die niks meer van zich horen en ben je genaait!!!
Roel schreef op 30.06.2007 20:01
NIKS van micasa aannemen, eerst doet die aardig en laat die je allemaal werk doen. Dan laat die niks meer van zich horen en ben je genaait!!!

En aan de source van z'n scripts te zien is de layout niet van hem

Reageren