Hallo,

hoe voorkom ik dat swf-files worden opgeslagen in het cache geheugen van de internet browser? Want deze moet een tijd weergeven en als je refresht staat er gewoon dezelfde tijd, niet handig dus. metatags zijn hier ook niet op van toepassing... Iemand een idee?
ok wacht nou wordt t erg vaag.

1 dynamischer = goed
2 Je wilt de server tijd. WAAROM? als er mensen uit de UK / US of voor mijn part Rusland op je site komen hebben ze zoiets van wtf is dit voor klote klok
3 ALs t uur om is op refresh drukken. Dat is ook onhandig / niet mooi
4 Kijk waat je cash probleem zit:

Je hebt een .txt bestand. in dit bestand staat een tijd. zeg nou bijv. 22:50 das de huidige tijd bij mij. Als ik dat flash bestand dan om 23:01 open dan begint ie te tellen bij 22:50. EN DAAR ZIT JOU PROBLEEM. Die tijd in dat .txt bestand moet elke sec / min upgedate worden anders werkt t niet.

imo is het echt veeeel logischer om gewoon de client klok te pakken en die op een normale manier met action script aan te sturen.

ps. Ik hoop voor je dat je je fps ook op 10 hebt staan en niet op 12 zoals ie standaard staat anders loopt je klok ook nog voor.

Ik ga naar bed moet er morgen vroeg uit. Succes er mee ik heb iig men best gedaan je te helpen.
@TopicStarter
hier vindt je een paar javascript-voorbeelden en hier een paar flash-voorbeelden.

Reageren