Beste mensen,

Ik heb zojuist de samsung e250 gekocht.
Ik krijg hem dinsdag binnen.
Maar even nog een vraagje, heeft een van jullie ervaring met dit toestel.
Zo ja? Is ie beetje stevig, wat gebeurt na een val. Hoe gaat hij met vochtige ruimtes om.
Niet reageren als: "Ja weet niet heb die telefoon niet"
alleen reageren als je telefoon heb! (of ervaring ermee heb)

Gr Mij
[edit]
Mijn excuses dat ik nóg een koffiehoek heb geopend...
[/edit]
Ja weet niet heb die telefoon niet

Sorry geintje..

Ik denk dat als ik jou was ik de telefoon niet mee zou nemen naar het zwembad of heb hoog in de lucht gooien..

Maar dat moet je zelf weten, ik ehb nu de Sams E900, fijn ding, ik ben Samsung fan!
;P Nee dat ik ook zeker niet mijn bedoeling xD
Maar het gaat er gewoon om als ik bijv buitenspeel en hij valt een keer in het zand, asfalt of dat er gewoon wat scrammetjes opzitten of dat hij totallos is.
Bij mijn huidige (Samsung X490) is dat namelijk niet het geval (is heel stevig)
Ik heb de telefoon niet gezien, maar ik let altijd goed er op. Misschien is het fijn om zo'n hoesje te kopen?
Dat ga ik ook doen, maar het gaat mij daar nu even niet om...
Ik ken wel een gastje die een Samsung Slidephone heeft (geen E250) en die loopt er de hele tijd mee te gooien etc. meestal tussen de 2 en 4 meter boven de grond. Soms valt ie dan en hij doet het nog steeds (ja, soms ook op de stenen) (een keer gooide hij hem in een boom xD ging ie met de tas van een ander ventje zn foon eruit gooien)
omfg :P Das wel heel slim xD
Maaruhm, welk type had hij dan?
Geen idee, een wat oudere =P
En weet je zeker dat je dat niet gedroomd hebt?
Tommy schreef op 29.06.2007 14:45
En weet je zeker dat je dat niet gedroomd hebt?

Misschien komt ie uit de toekomst en heeft hij een undestructable telefoon :/
Dennis de Vries schreef op 29.06.2007 14:53
[quote='Tommy schreef op 29.06.2007 14:45']En weet je zeker dat je dat niet gedroomd hebt?

Misschien komt ie uit de toekomst en heeft hij een undestructable telefoon :/[/quote]

en al zou die undestructable zijn :O stuur mij op dat ding af, en wedden dat hij het geen uur volhoud (A)

Reageren