Hallo,

is het mogelijk om een bepaald spel op een USB-stick te installeren, zodat je het gewoon kunt spelen op een willekeurige pc door de USB-stick in-en-uit te pluggen.

MVG

lukke
Elwin schreef op 29.06.2007 19:59
Waar is die tijd gebleven dat mensen nog iets leerden op school?

Elwin

Ik leer nog, maar leren is niet alles.
Ik vind af en toe spelletje doen leuk. Denk je nou echt dat hij een game gaat spelen tijdens frans xD
Het spel is het gratis online first person shooter Wolfenstein Enemy Territory het is niet voor op school maar voor een vriend die het eigenlijk niet mag spelen ;-)
Je kan sommige programmas de bestanden op je usb stick zetten en dan op andere computers te draaien.. dat is wel degelijk mogelijk
Zoals Maple Story! Dit spel heeft geen register nodig en kan dus gwn op een usb stick gezet worden.. Rete vet spel :p
Ik probeer wel eens :-)
Volgens mij heb ik ooit eens gelezen dat je met een Max-Drive Usb Stick ook games erop kon zetten alleen zijn ze niet echt groot ong 32 mb ofsow dacht ik
Het gaat alleen werken als het spel niks wegschrijft naar het register. En als het spel wat groter is wil je het waarschijnlijk niet eens meer spelen van USB stick omdat de lees snelheid van flash veel te laag is.
Zoiets doen wij opschool met Soldiers of fortune 2 multiplayer demo, quake 3 demo, unreal tournament demo etc. installeer op de pc, en spelen maar.
Indd Sof, Quake en unreal zijn ideaal voo rop je usbstick of makkelijk op schoolserver te zetten
quake drie is toch hetzelfde als wolfenstein ET ?

Reageren