Hallo iedereen,

Ik heb een php script gemaakt die cijfers opslaat en gemiddeldes berekent.
Als jullie nog ideeën en/of aanmerkingen hebben, zeg het dan a.u.b.

(alleen let niet al te veel op het grafische aspect, het gaat puur om inhoud)

URL: http://www.lukosite.nl/rapport
Account maken is gratis...
Waarom een account aanmaken?

[edit]
link verwijderd gezien je het denk ik niet snapte en het een te groot risico is dat andere er misbruik van zouden maken
[/edit]

Ofwel... Be aware of the sql injector!
omdat ieder een persoonlijk rapport moet kunnen hebben...
Ff account aangemaakt voor de kijkers onder ons:
naam: phphulp
ww: phphulp
Luko schreef op 01.07.2007 22:00
omdat ieder een persoonlijk rapport moet kunnen hebben...

Begrijp je mijn hint?
Danny Roelofs schreef op 01.07.2007 22:03
[quote='Luko schreef op 01.07.2007 22:00']omdat ieder een persoonlijk rapport moet kunnen hebben...

Begrijp je mijn hint?[/quote]Ik denk dat ie het niet begrijpt... Ik zou er toch maar snel wat aan doen, voordat een of andere gemenerik hier lucht van krijgt.
Ik heb de link maar even verwijderd, wil ook geen aanzet geven dat er een lolbroek er misbruik van gaat maken.
Lol, net te laat met een topic over wat ik wil, waarom SO en REP? telt SO 1x en REP 2x ofzo? Dan wil ik er nog een 3x bij maken en jij hebt mijn dag goed gemaakt!

PRINTVERSIE!, kan ik het netjes afdrukken op school en aan m'n ouders laten zien:D Man je bent goed.. plaats in script database!

Waar kan ik het downloaden?

Het staat dus nog niet in je scripts op je site.. Jammer, ik moet dit gewoon hebben!
Je moet het zelf zo maken, dat je de weging van bepaalde toetsen zelf kunt invullen. Dit verschilt nogal. En wat extra mogelijkheden zoals projecten e.d. is ook wel leuk.
ik begrijp dat er dus een beveilegings fout is....
en sorry maar ik heb de hint niet begrepen...

pm of mail me a.u.b.
Ik heb nog niet veel ervaring met Mysql,
ik had ook niet veel ervaring ervoor nodig,
maar zo te zien toch wel...

Ltr,
Luko
De beveiligingsfout: kijk goed in de adresbalk van je browser als je ingelogd bent. Dan zie je het al.

Even ter verduidelijking: Stel, jij bent ingelogd en je gaat even naar de WC, of koffie halen, en iemand kijkt op je scherm. Wat denk je dan dat diegene weet van jou?

Precies. En dat moet MAG niet.

Elwin

Reageren