ik heb ene probleem met windows medi player,
sinds een paar weken zoemt hij in als je naar een video kijkt
hij laat niet het hele scherm zien maar knipt er flikke randen af, je ziet nog maar 1/4 weet iemand hoe ik dit kan voorkomen...herinstaleren werkt niet...
Ik gebruik WMP nooit meer dus ik weet ook niet wat voor opties er tegenwoordig in zitten, is het misschien iets van cropping?. Bij mij is ooit een WMP update zodanig fout gegaan zonder dat ik inmenging had dat mijn Administrator account was verdwenen.
Voor mij is en blijf toch altijd GOM Player een goede music/video player (A)...
Windows Media Player vind ik wat log qua opstarten en gebruik. En stomme is dat wanneer je een video in WMP afspeelt en hij ligt een beetje achter met spelen dat gaat hij ook daadwerkelijk het aantal frames die hij achtergebleven was versneld afspelen zodat beeld+geluid toch nog gelijk eindigen :S
hoe ze je dat voor je...al je films gaan uploaden en vervolgens gaan kijken, lekker handig... maar ebn eigenlijk niet op zoek naar een nieuwe maar naar een oplossing...
De GOM player zal ook denk ik wel een goede mediaplayer zijn alleen ik zelf heb een groter voorkeur bij videolan maar dat heeft ook een goede reden.
Ik heb zelf een Dreambox 7000 wat een satelite reciever is gebaseerd op linux waarmee ik de kanaal die ik op dat moment ontvang kan streamen naar videolan en er is een videolan aplicatie op deze dreambox (plugin) waarmee ik via deze tuner een PC kan aangeven om daar op een film te starten om dan deze weer via videolan op de PC te streamen richting mijn dreambox.
Voor mij is de voornamelijke reden dat ik videolan op afstand kan besturen.
Ik ben ook overgestapt naar VideoLAN toen WMP er mee ophield (audio/video liepen niet gelijk, en bovendien was VideoLAN de enige die mijn HD video's soepel kon afspelen)...