Klint een beetje raar, maar ik zat te denken aan een punten systeem.

Je kan voor elke scriptingtaal punten verdienen (0 t/m 5) Deze punten worden dan op je profiel gezet.

Vondt het wel een grappig idee, maar wat vinden jullie ervan?

Groetjes, Robin.

Ps:
Staat hij hier goed?
robin schreef op 06.07.2007 16:05
Ps:
Staat hij hier goed?

Lijkt me wel.
En wie gaan de punten uitreiken? De admins. En hoelang denk je dat ze per lid nodig hebben? 15 minuten. En hoeveel leden denk je dat er in totaal zijn? Ongeveer 15.000. Wat denk je dat hun uurtarief is? € 45,00 per uur.

Berekening...

Robin, als jij nou eventjes € 168.750,00 neerlegt, komt er een puntensysteem!
@Jonathan: Wat bijvoorbeeld zou kunnen is dat iedere user kan stemmen op bijvoorbeeld een script wat geplaatst is. En dat je dan het gemiddelde in het profiel terug ziet. ( Niet dat het me iets lijkt, maar gewoon een mogelijkheid.)
@Boaz: dan zijn er altijd etterbakken (denkend aan w eindigend met es) die het verneuken. Zo'n systeem is er trouwens al, maar dan zonder de profielrating, het is een script voor de Greasemonkey add-on in Firefox.
erg stoer jona

doe me een voorbeeld waar ik compleet een topic verneuk

of grow up en neem je pilletjes eens op de juiste tijden
zo gaan we tegenwoordig ook al lekker ruzie maken...
tword steeds gekker
als we het nou is over php zouden gaan hebben ofzo...
Sooory wes, maar eerlijk gezegd heb jij wel vaak onzin reacties.
Er zou ook een dingetje bij kunnen: "klootzak"

PHP 4
CSS 3
HTML 5
Klootzak 2

xD, maar jullie vinden het niks?
robin: klootzak 100/100
jonathan: klootzak 0/100

Is een goed idee :D
doe me dr es een dan. ik post altijd met een reden, en nooit zomaar onzin. tenzij het vrijdags in een koffiehoek topic is gepost. en dan nog verneuk ik geen topics. heb je iets tegen me persoonlijk gooi het lekker in een pm, kap constant met slecht onderbouwde kritiek te komen

Reageren