Ik ben momenteel bezig aan het coden van een online web based game, ik heb al een groot deel gecode maar ik weet echt niet hoe ik moet beginnen aan het attack script (liefst in een class/functie) en ik zou graag een paar voorbeelden / ideeen hebben ivm dit script...

Dank
crimenels jaap :p
jah er bestaan mss duidelijkere scripts dan criminals ik run zelf met paar maten een criminals die code is onleesbaar :)
wrom toch altijd criminals?
omg mensen stap eens af van dat criminals gezijk en en geef me hulp/voorbeelden :P
Lol je hebt er eigenlijk geen functiets voor nodig het gaat perfect zonder.
ik heb mijne (www.undergroundwars.com) helemaal zonder functies gecodeerd.
en hij werkt perfect :) .Zelfs met verschillende dmg voor iedere klasse.
jah.... DUH alles kan zonder functies maar gewoon voor wat uitleg sjonges CODE is dat zoveel gevraagd ? :s
Nee, te weinig gevraagd!

Je vraag is zo onduidelijk dat de enige verwijzing de gratis verkrijgbare scripts zijn, voor de rest zul je zelf je plan moeten uitdenken en uitwerken? (Hoe werkt het als ik iemand attack, wat is er nodig, wat gebeurt er wanneer iemand een aanval wint, en hoe worden de punten dan verdeeld?) Dit zijn al 6 vragen die je jezelf eerst moet stellen voordat je verder komt.

De vraag die je ons stelt is onmogelijk compleet te beantwoorden, het is immers jouw spel, dus jouw spelregels.

Zie ook:
http://www.phphulp.nl/php/tutorials/10/143/

Jongens, heb vorige topic ook gevolgd,
what the fuck zijn criminels/criminals?

Reageren