Ik heb van iemand een script voor een website gekregen, maar die gozer geeft nu al een hele tijd geen antwoord op mn mailtjes. Toch wil ik die site installeren, maar dat lukt me niet.

Het probleem ligt vooral bij mijn tekort aan kennis over databases en SQL. Veel dingen op de website gebeuren via MySQL, ik moet dus waarschijnlijk tabellen enzo aanmaken om dat site te laten draaien.

Kan iemand mij misschien ff toevoegen op msn (jeroen at mindreaver dot net) en mij helpen met het installeren van deze website. We kunnen dan makkelijk wat bestanden uitwisselen enzo.

Alvast bedankt,

Jeroen Aleman
staat ook niet in het config file verder... zeker...

ps met een beetje mazzel doet de config file het zelf, dat kan ook nog dan hoef je alleen maar een lege database aan te maken...

dat kan via je control pannel...
Dan moet iemand al je code doornemen en de querys eruit halen. Vanuit die querys moeten de tabellen handmatig gemaakt worden. Ik vrees dat niemand dat gratis doet.
dat is zeker een werkje dat flink wat tijd in beslag neemt?
Dat zeker, dan moet degene die dat wil doen heel de structuur opbouwen, achter veldnamen, types en lengtes komen.
doe jij het niet ff voor me? :P
zorg eerst maar eens dat je database connect fout weg krijgt voor dat je daar druk over gaat maken...
ja dat doe ik wel ff. Nee ik ga zulke klussen niet aan. Ik bouw het liever zelf helemaal opnieuw of ik heb een bestaande tabellen structuur nodig.
het was niet echt serieus bedoeld hoor :P ik had zeker geen 'ja' verwacht.

tja, ik vraag me af waarom er een database connect fout is...
Die mysql1034.servage.net is in ieder geval van buiten niet te bereiken...
het is intussen gelukt, bedankt voor jullie reacties

Reageren