Wat gaan julie vandaag doen ?
Ik heb de keuze gemaakt om naar een braderie of braderieen te gaan.
Ga eerst naar beekbergen en dan evt naar ruurlo.
Even wat anders dan xhtml/php/css enz :)

Hoe oud ben je Henry? Ik stel me niet echt een braderie voor bij even iets anders dan xhtml/php/css enz.. ;)
Het is vandaag geen strandweer. Eigenlijk is het vandaag helemaal geen weer om buiten te zijn.

Maar ik heb gekozen om vandaag weer verder te gaan met de administratie, het opruimen van deze ruimte en het opruimen van mijn computers en het inrichten van mijn nieuwe server (genoeg te doen dus)
Hoezo geen weer om buiten te zijn, het is warm.

Hier in Overijssel is het warm en zonnig, kga vanmiddag mooi zwemmen.
Het onweert en regent hier in zeeland...

werd om half 11 wakker door een enorme knal..
Chris schreef op 15.07.2007 12:15
Het onweert en regent hier in zeeland...

werd om half 11 wakker door een enorme knal..

Ligt er maar aan waar je zit, ik zit in Krabbendijke, en heb vannacht nog buiten geslapen net zoals de nacht daarvoor.

Vanochtend rond 11:00 vielen er wel enkele druppeltjes (miezerregen), maar dat viel alles mee, geen onweer of stortbuien oid.
Hier is het gewoon al twee dagen 28°C... Korte broek + T-Shirt buiten zitten en genieten van het zonnetje baby! \o/
gewoon lekker met men vriendinnetje weg :D
Hier onweer (Hoeksche-Waard) me pa zat in Hillergersberg en had een stortbui met veel onweer op z'n pet...

En dat terwijl het het beste weekend in tijden zou worden. Beloofd wat voor de komende weken. :)

Elwin

Bas Kreleger : ik ben 47 jaar jong.

In beekbergen was het niet eel soeps, maar in Ruurlo was er nog wel wat te zien.

Reageren