Hallo,
2Pod-media is opzoek naar een goede scripter/designer die veel voor ons kan maken. Wij werken met meerdere websites
Dus we zijn naar iemand opzoek die:
Php goed beheerst
Goed kan designen
Tijd heeft

Het is dus niet eenmalig het is dus regelmatig wat scripten of designen.
Over eventuele vergoeding pm mij

Dat wis ik nog niet

Ik ga het even overleggen

jullie horen het nog wel
Wij zijn bezig om een professionele website neer te zetten
Alleen we hebben al wel domein enzo geregisteerd
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:11
Dat wis ik nog niet

Ik ga het even overleggen

jullie horen het nog wel

Ja je moet wel eerst een KVK hebben voordat je naar belasting dienst gaan om een btw - nummer aante vragen maar ik zou eerst maar is kijken of je ook echt daadwerkelijk een btw - nummer wilt....

want er in sommige opzichten een aantal nadelen aan...
@Marco:

Ik quote even de website van de belastingdienst:

'Bij de start van uw onderneming zult u een aantal zaken moeten regelen. Bijvoorbeeld de inschrijving bij de Kamer van Koophandel en de aanmelding bij de Belastingdienst.'
@arjan:

Volgens mij geld dat pas wanneer je geld gaat verdienen :)
Arjan Kapteijn schreef op 15.07.2007 22:13
@Marco:

Ik quote even de website van de belastingdienst:

'Bij de start van uw onderneming zult u een aantal zaken moeten regelen. Bijvoorbeeld de inschrijving bij de Kamer van Koophandel en de aanmelding bij de Belastingdienst.'

Dat is volledig correct ja..
Sorry als ik het misschien verkeerd zei hiervoor maar een BTW-nummer is niet verplicht... naar mijn weten...
Maar even on-topic

Het gaat er hier niet om of ik wel of niet moet inschrijven bij kvk dat moet ik regelen:P maar daar is dit topic niet voor :)
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:17
Maar even on-topic

Het gaat er hier niet om of ik wel of niet moet inschrijven bij kvk dat moet ik regelen:P maar daar is dit topic niet voor :)

true... Maar een kvk nummer heb je altijd nodig als je een eigen bedrijf start...

Maarja heb je al eenige voorbeelden die eventueel zouden kunnen zien van jullie werk of niet ?
Er zijn op dit moment nog helemaal geen voorbeelden :p

@ na dat ik heb overlegd gaan we geen vpns verkopen en zijn we dan dus geen bedrijf.
Maar deze vacature willen we alsnog :P
Remco van Lent schreef op 15.07.2007 22:15
@arjan:

Volgens mij geld dat pas wanneer je geld gaat verdienen :)

Als jij mensen in loondienst hebt, en servers gaat verhuren, dan hoef je nog geen geld te verdienen, en waarschijnlijk maak je eerst verlies. Het probleem is nu dat er geld wordt gegeven voor een bepaalde taak, waarbij je wel in dienst bent. Het bedrijf dient hierover belasting af te dragen. Als ik nu zou beginnen met een bedrijf en iemand zou "inhuren" en ik draag geen belasting af, kan de belastingdienst achteraf komen. En dat is echt niet voordeliger dan dat het nu is.

Reageren