Hoi!

Ik woon in de Verenigde Staten en wil graag een .nl domeinnaam registreren. Ik heb net geprobeerd via Lycos met mijn creditcard te betalen (VISA), maar dat werkte niet. Weet iemand waar ik een domein kan registreren (beetje normale prijs) en via paypal kan betalen?

*zucht*
Klopt... Maar dat kost 55 dollar per transactie. Daarom heb ik dus liever PayPal of een andere dienst.
55 dollar? mij kost dat anders niets hoor, zoalng ik die IBAN code maar weet, als ik die niet weet, dan moet ik inderdaad wel betalen.
Als je er ook hosting bij wilt is www.one.com een goeie keuze, voordelige hosting en je kunt met creditcard betalen.
@Arthur Diependaal

Uhm, je kan via paypal toch ook naar een rekening over maken?

DUS NAAR DE REKEKING VAN HET BEDRIJF DAT JE MOET BETAALEN?
Niet schreeuwen Robin, is niet lief. Ik weet niet wat je bedoelt.
Stefan van Iwaarden schreef op 16.07.2007 08:22
55 dollar? mij kost dat anders niets hoor, zoalng ik die IBAN code maar weet, als ik die niet weet, dan moet ik inderdaad wel betalen.
Dat is binnen Europa het geval en volgens mij ligt de VS niet in Europa...

Komt nog eens bij dat men (2 jaar geleden) nog geen IBAN in de VS kende. Volgens mij wordt het uitsluitend in Europa gebruikt, het is dus zelfs de vraag of je het in de VS wel zou kunnen opgeven als bankrekeningnummer. Hier in Braziliƫ gaat dat in elk geval niet.
In de VS kost het zeker 55 dollar. Ik moest vorig jaar een bedrag overmaken aan een Nederlandse rekening en had alle IBAN gegevens bij me. Dikke boe-hoe.

Ik denk dat ik het nederlandse domein gewoon laat zitten en http://www.adres.com/nl doe.
Paul schreef op 15.07.2007 22:26
NEEM ZOIEZO GEEN LYCOS!!! (erg slecht + gratis slechte service)

Mee eens, ik ben nog van plan over te stappen, maar m'n account duurt nog even. :S Dan verleng ik hem niet en ben ik weg daar.

Reageren