Hey mensen,
Ik wil het liefst een apple macbook, maar mijn budget laat dat niet helemaal toe denk ik. Als er goede redenen zijn waarom ik een Apple Macbook beter kan nemen dan alleen de "look", overweeg ik misschien om nog ff-ies door te sparen.
Als die er geen zijn, dan neem ik gewoon een goedkope Acer ofzo.
Dus: Zijn er mensen met ervaringen (eerlijke) over Macbooks? (ik wil de 2.0 ghz 13 inch Macbook (de witte :P )).
En dan behalve: "het is duurder","je betaald voor het upgraden","microsoft windows vista ownt" ook graag goede negatieve opmerkingen over Macbooks. Ik wil een zo eerlijk mogelijke situatie dadelijk, zodat ik niet dadelijk een Acer laptop heb gekockt, en een vriend van me komt zeuren dat ik geen Macbook heb gekocht want hij had die wel, en kijk hoe fantastisch dit en dat. Of dat ik dadelijk met een kappote Macbook zit..
Anyone?
Gr,
Niek van der Steen (Nee dus geen kant-en-klare n00b van 20 posts. Check mn profiel maar Profiel ID 770. Maar Bassie heeft mn andere accounts geblockt, en ik weet nog steeds niet waarom. maar hij wil niet reageren als ik naar hem het contact formulier gebruik. Dusja.. )
540 views