Naar aanleiding van een oud topic dat vandaag omhoog is gehaald dacht ik, is het geen idee om iets in te bouwen dat zodra je een post wilt posten in een topic dat bijv. 3 maanden of ouder is, dat je dan eerst een waarschuwing krijgt of je dat echt wilt doen of niet.

Dit voorkomt misschien dat er per ongeluk oude topics naar boven worden gehaald.

EDIT: oh ja, 3 maande of ouder vanaf de laatste post bedoel ik dan.
Geen goed idee vind ik hoor maar ja zal aan mij liggen waarom niet:

Javascript is niet 100%
En niet iedereen vind wat jij zegt
dat kun je niet maken want als je iets zoek in een topic en er al sinds 2005 niet op gereageert kan je hem niet bumpen (kijk ik snap wel dat je niet onozel moet bumpen maar ja)..
@ Remco: Wie begint hier over Javascript?
@ sander: Mij lijtk eht een aardig idee, er kotm gewoon even een zinnetje te staan:
"Dit topic is ouder dan 3 maanden, weet ej zeker dat je wil posten?"
Je kan dan even Ja of Nee kiezen, zo ben je er aan herinnerd dat je een oud topic omhoog haalt.

Misschien is het ook een optie om in het profiel met een vinkje te kiezen of je de melding wel wil krijgen of niet.
ja ok dat kan dan weer wel maar je moet ze wel gewoon op kunnen halen lijkt mij
sander schreef op 18.07.2007 13:01
dat kun je niet maken want als je iets zoek in een topic en er al sinds 2005 niet op gereageert kan je hem niet bumpen (kijk ik snap wel dat je niet onozel moet bumpen maar ja)..
Ook al zou je niet kunnen bumpen, je kan altijd nog een nieuw topic aanmaken en naar het oudere topic verwijzen.

Ik vind het wel een prima idee om een waarschuwing (geen verbod dus) in te voeren. Ook misschien een idee om bij oudere posts de achtergrondkleur te veranderen, zodat je als lezer ook doorhebt dat je een oud topic aan het lezen bent dat gebumpt is?
als het gebumpt wordt is het niet meer oud he :P want dat zou je dan op data moeten doen :P
Ik vind niet dat hier een regel aan verbonden moet zijn. Als iemand een eeuwen oud topic bumpt, dan kan hem dit gemeld worden met de melding dat hij of zij een nieuw topic moet openen. Een moderator kan vervolgens het topic sluiten. Restrictie hierop vind ik niet nodig, want het veroorzaakt geen overlast en komt niet dagelijks voor.
Mij lijkt een melding wel leuk, dat het topic al een tijdje oud is. Simpelweg een rood kadertje boven het reactie veld, met deze melding. Niet meer, niet minder.
Ik ben het met Rafael eens. Gewoon even neerzetten dat het oud is, niks geen ja of nee kiezen, alleen een melding geven.
hmz idd.. dat is wel een goed idee.. ik neem het mee voor de volgende versie, komt ook een nieuw forum in namelijk :).

Reageren