nice :) misschien die man nog een klein beetje bewerken (vooral bovenkant) de broek etc is mooi en de tekens (oranje) ook!
Heb zelf nog niet veel ervaring met photoshop ;) dus je zal nog wel een paar jaar mogen wachten voor waneer je echte KUNST van mij zal zien :-)
[quote='koen verschueren schreef op 18.07.2007 22:32']misschien gewoon effe opslaan als .jpg doen?
Dan kunnen we die afbeelding ook bekijken en het scheelt je nog datatrafiek ook...
Een beetje browser kan toch wel png presenteren? Daar kun je zulke mooie dingen mee, schande dat niet iedere browser dat ondersteunt.[/quote]
Het gaat er hier nu niet om of de browser het plaatje wel goed laat zien of niet maar om de laadtijd... en die lag bij mij best wel hoog... 7Mb/ps??
Een beetje browser kan toch wel png presenteren? Daar kun je zulke mooie dingen mee, schande dat niet iedere browser dat ondersteunt.
Ik ben een trotse Firefox gebruiker. Dus mijn browser ondersteund dat wel. Alleen vind ik het zonde van de laadtijd en de datatrafiek.Ik ben klant bij telenet dus ik mag maar 12 gb trafiek per maand hebben...