iedereen die wel eens naar q-music luistert weet van het spel 'het geluid'. Voor degene wie dat niet weten leg ik het even uit: Q-music liet 2 keer per uur een geluid horen (hetzelfde). ALs je wist wat het geluid was moest je je naam sms'n naar q-music. 1 keer per uur werd er iemand terug gebelt en die mogt dan raden wat het geluid was. als hij het goed had dan kreeg hij het bedrag wat het geluid waard was. Als hij het niet goed had dan werd het geluid 100euro meer waard.

ik had zo;n gevoel dat het geluid, het uit en in schuiven van een stenlie mes was. Dus ik echt 20 smsjes in 1 week tijd versturen maar wordt nooit terug gebelt. Hoor ik vandaag een drol op de radio het goeie antwoord zeggen was het een stenlie met uit en in schuiven. Hij wint daarmee 28.300 euro

Waarom hebben ze mij nooit terug gebelt :'-(
Gecondoleerd,

En volgende week beter dan maar.
Dat is wel balen voor je, maar je weet dat de kans steeds groot is dat ze je niet terugbellen.
20 sms van de wss 200.000 die worden verstuurd heb je alsnog maar een kans van 1 op de duizend :P
en dan zijn er maar 200.000 mensen die smsen.. en er zijn er echt wel meer..
Zo zat ik me pas te vervelen... beetje te zappen. Had nog een minuutje of 10 voordat ik naar een release-party ging. Kwam ik bij zo'n chick langs met zo'n belspelletje.

Ik zie de vraag en zit ff na te denken. En ik weet het antwoord. Ik denk: "Ach, what the F...! Laat ik het eens doen." Nou werd elke 10e beller gelijk doorgelaten (volgens hun). Dus ik bel en hoor: "Het systeem gaat controleren of u de 10e beller bent..." *stil*
Systeem supervrolijk: "Helaas! u bent de 5e beller. De verbinding wordt nu verbroken."

Ik denk: "De 5e beller. Als ik nu bel zal ik vast wel de tiende zijn." Met een beetje te veel beltegoed (lekker hoor, dat sparen bij Orange!) druk ik op redail.

"Het systeem gaat controleren of u de 10e beller bent..." *stil* "Gefeliciteerd! U bent de tiende beller! U moet nu ter controle uw tien cijferige telefoonnummer invoeren." *stil*

Ik toets dus mijn telefoonnummer in en wacht. "Het systeem heeft geen geldig nummer kunnen noteren. Vul nogmaals uw tien cijferige telefoonnummer in. Dus ik doe het weer. Ik bedoel. Zo'n kans op 1.250 euro leg je niet zomaar weg.

Nog steeds zeker dat ik het goede antwoord heb wacht ik weer af.

"Het systeem heeft weer geen geldig nummer kunnen noteren. De verbinding wordt nu verbroken."

Ik natuurlijk pissed als een gek. Gooi me telefoon op de bank. Sta op en loop richting de televisie. Na zoveel irritatie binnen no-time wilde ik die truthola op tv niet meer zien. Ik ben bijna bij de tv als er een of andere kerel de uitzending in komt, mijn antwoord zegt en het GVD nog goed heeft ook.

Vuile ratten.

Elwin

[Edit: Typo]
Natuurlijk heeft nico gelijk dat de kans klein is dat je wordt gebelt. maar het spel was al 4 weken bezig en iedereen had het fout. je hebt in die 4 weken dus nog nooit jouw antwoord gehoort dus dat doet de hoop echt groeien :p

@ Elwin
Echt scheit irri :p

Bij die belspellen op TV probeer ik het nooit want daar wordt je altijd genaait :-P
Ach... zo heel af en toe wil ik eens een belletje of een SMS-je ergens aan wagen. Het is bij mij in plaats van krasloten gekomen. Dat doe ik nu nooit meer.

Maar ik moet wel toegeven dat ik sinds vorige keer (nu ruim een maand) niets meer heb verspeeld aan een of andere belspel/sms-game of whatever.

Elwin

[Edit: Typo]
Ik vraag me zomaar af wie zo gek is om mee te doen aan deze kant-en-klare bullshit!? *lacht*
Moozzie schreef op 19.07.2007 19:58
Dus ik echt 20 smsjes in 1 week tijd versturen maar wordt nooit terug gebelt. Hoor ik vandaag een drol op de radio het goeie antwoord zeggen was het een stenlie met uit en in schuiven. Hij wint daarmee 28.300 euro

Waarom hebben ze mij nooit terug gebelt :'-(

waarschijnlijk had die 'drol' dan 21 keer ge-smst :)
Moozzie & Leroy....

Reageren