Ik vindt het wel een stijd worden om een andere muis aan te gaan schaffen.

Want deze is versleeten, en niet precies genoeg!

Nu kwam ik leuke muizen van het merk Razer tegen, maar is dit ook echt wat?

Mijn wensen:

Strak design
Minimaal 1800dpi
Niet al te duur (max:60euro)
Mooie muismat :P

Wat adviseeren jullie?

Groetjes, Robin.
60 euro voor een muis??? 5 euro is meer dan genoeg en dan nog probeer ik zoveel mogelijk de sneltoetsen te gebruiken...
Is een airmouse niks voor je?

;-))))

@ Frank: mee eens; sneltoetsen gebruiken! Ik zit momenteel de hele dag op een Apple (vakantiebaantje) en vergis me momenteel thuis steeds omdat ik de Apple-toets niet heb ;-)
De richtprijs is ongeveer 150 dollar (ca. 109 euro). :P

@frank

Soms moet je echt precies werken @ photoshop, ook kan ik slecht tegen me verlies :P
@jan
heet het echt vakantiewerk als je 45 bent?
Tuurlijk. Leraren hebben net zoveel vakantie als elke schoolganger ;-)
Jan Koehoorn schreef op 23.07.2007 22:53
Tuurlijk. Leraren hebben net zoveel vakantie als elke schoolganger ;-)

Bij ons niet, daar hebben docenten het goed bekeken. Ze hebben meer vakantie dan de studenten. Nakijken hoeven ze alleen bij verslagen te doen, toetsen niet dat wordt centraal gedaan, en in de vakanties kan je ze per mail bereiken (behalve in de zomervakantie) maar een reactie kan wel even op zich laten wachten. Van de studenten wordt in de planning geen rekening gehouden met de vakantie, daarin moet gewoon worden doorgewerkt.
nou ik blijf echt wel bij me eigen voor keur qua muizen en dat zijn de
Revoltec muizen het zijn echt goede snelle muizen en ze zien er echt heel mooi uit...
De razor muizen zijn dé muizen bij uitstek voor de hardcore gamer die elke milimeter preciesie op prijs stelt.

Razor Diamondback is hier een goede optie.

Ook is het bijgeleverde muismatje uiterst precies van oppervlakte in vergelijking met gratis muismatjes met reclame enzo, dus die moet je ook gebruiken dan anders verlies je weer wat preciesie.
http://tweakers.net/productreview/2134

De Logitech G5 Laser Mouse, gebruik ik zelf al sinds die net te koop was en hij werkt super. Ik gebruik de mogelijkheid om met de scroll wiel een pagina vooruit/achteruit te gaan door de knuppel naar links/rechts te bewegen eigenlijk nooit omdat als dat aanstaat druk je hier regelmatig op zonder dat dat de bedoeling is(plus je hebt hier een extra programmatje voor nodig). Verder kan je van DPI veranderen om nauwkeuriger of sneller te werken (voor in bijv. photoshop, gamen) met 2 knoppen(+ & -) op de muis (zonder programma zijn de DPI opties voglens mij; 400, 1000? & 2000). Het gewicht stel je meestal maar 1 of 2 keer in, maar het blijft fijn om af en toe met/zonder gewichtjes te werken. Een muismat is eigenlijk niet nodig omdat hij overal op werkt.

Hij is in de meeste winkels en sommige webshops te koop voor +/- 50 euro, maar dan heb je er ook een lange tijd wat aan.

Reageren