Kan je zomaar Windows opnieuw installeeren? Alle bestanden mogen eraf, ik heb gewoon een legale in de winkel gekochte cd (ben braaf). En hoe zit het dan met de serial, want die is nu toch al gebruikt?

Groetjes, Robin.
Je mag de key nogmaals gebruiken (tot 3x geloof ik) op hetzelfde systeem. Hij cached je macadressen
En je macadres zit verbonden aan je, moederbord?

Das *** want als je dan een nieuw mobo neemt?

Of zit je mac adres gekoppeld aan je windows?
je mac adres zit in je netwerkkaart.
als ik goed opgelet heb bij cisco dacht ik (zal wel, want heb het gehaalt xD)
maar ik heb bij ons thuis al denk 30x pc's geinstalleret met dezelve serial. kan gewoon updaten enzo
dus moet geen probleem zijn
Mooi, dus ik zou gewoon kunnen formatten, cd erin, installeeren, klaar?

Of kan het ook vanaf windows?
Kan ook vanaf Windows, alleen heb je dan een verneukt installatie. Gewoon even die CD booten, daar kan je kiezen om je harde schijf te formatteren. That's it.
haha ,kan ook vanaf windows ;), naja, als het nodig is instaleer j hem gwn ;)
@jonathan

Oke dat lijkt mij the best way, nu nog eventjes 15gig aan data branden. :P
he robin hoeft niet zelfde systeem en je kan oneindig gebruiken bij mij in iedergeval wel

ik heb orginele windows xp ook bij mijn oude nieuwe pc gekregen immiddels een nieuwe en daar kon ik het ok gewoon op instaleren had ik geen problemen mee bij me broer geïnstaleerd en me zus ook na dat ie 2 heeft laten crashen das dus al 5 x waarvan 4 keer op verschillend systeem zelfs 3 daarvan draaien op zelfde moment
Oke, wat een crap beveiliging (Duhh microsoft)
Niet oneindig, er zit een ingebouwde 'heb je nu alweer je pc laten crashen, das al de 22e keer nou is het wel genoeg geweest volgens mij probeer je de boel te flessen' check in

Reageren