Ik zoek een mailscript die de volgende dingen doet: Naam, e-mail adres, keuze uit 3 mogelijkheden en een grote textbox, ik heb met meerdere scripts geprobeerd het in elkaar te flanzen maar ik blijf gewoon errors krijgen, zou iemand een script voor me kunnen aanpassen naar deze dingen?
Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/www/stk.mygamesonline.org/mail.php on line 91
mail.php
<?php
if($submit) {
$to = "[email protected]";
$extra = "From: $email\r\nReply-To: $email\r\n";
$message = "Van: ".$naam."(".$REMOTE_ADDR.")\n\n".$bericht. $skill1. $skill2. $skill3.";
if ( $_POST['naam'] == '' ) { echo "Er is geen naam ingevuld."; }
elseif ( $_POST['email'] == '' ) { echo "Er is geen e-mail adres ingevuld."; }
elseif ( $_POST['bericht'] == '' ) { echo "Er is geen bericht ingevuld."; }
else { mail ($to, $message, $extra); }}
?>
EDIT: ik lees net het bovenstaande, ja sorry ik was nog niet klaar...
zou u het voor mij zonodig kunnen aanpassen om het wel te laten werken? dank u
ik heb misschien een veiligere script gevonde:
<?php
if($_POST['verzenden'])
{
if(isset($_POST['naam']) && isset($_POST['emailadres']) && isset($_POST['bericht']))
{
$recipient = "[email protected]";
$subject = "commentaar van uw website";
$header = " Van: $_POST['emailadres'] /n"
$mail_body = "Het volgende bericht is door $_POST['naam'] gestuurd, /n $_POST['bericht']";
mail($recipient, $subject, $mail_body, $header};
echo "bedankt voor uw commentaar"
}
else
{
Niet alles was volledig ingevoerd, ga naar de <a href="contact.php">vorige</a> pagina, /n en voer uw bijdrage opnieuw in."
}
}
else
{
echo "er is niet op verzenden geklikt"
}
?>
zou u het aan het bovenstaande kunnen aanpassen want het lukt mij gewoon niet.
dat heb ik zeker wel, kijk ik heb het helemaal geupload naar me eige server en geconfigureert alleen deze kennis gaat mij gewoon een beetje te ver, sorry hoor, kben echt een leek op dit gebied.