Ik hoop een simpel vraagje te stellen:

Ik wil onder op de pagina zo'n nummering systeem zodat je naar verschillende nieuws pagina's kan bladeren.
Bestaat zoiets in php en hoe heet het ?

Omdat ik nu niet weet hoe het zou heten zoek ik me te pletter.
Dank je !

Ik zie dat hij gebruik maakt vna MySQL, ik ga dat maar aanvragen in het pakket. :)
Dus ik moet het nog even uitzitten omdat ik dat nog niet heb.
:\ geen mysql in je pakket?

wat is dat nou weer voor een rare host.. de meeste bieden standaard php en mysql met (meestal) 1 database
ehm, de vorige site beheerder had er nog geen toepassing voor. Maar aangezien de host een bekende is is dat zo geregeld :)
We hebben wel meer extra's waar je normaal voor moet betalen, dit in ruil voor reclame uiteraard.
Er bestaan nog wel meer databases dan alleen MySQL, denk bv. aan PostgreSQL, SQLite, FireBird, etc. etc. etc. En vele daarvan zijn een stuk beter dan MySQL...

Wanneer je MySQL wilt gaan gebruiken, let dan wel even op het versienummer. Versie 5.0 is de meest recente versie (5.1 is nog in Beta), maar veel providers laten hun klanten in de kou staan met versie 4.x of zelfs 3.x. Op die oude zooi zit je echt niet te wachten.
Maakt het qua programeren dan nog uit welke database je gebruikt ?
Wat betreft de versie hoef ik me geen zorgen te maken. Het is een proffesionele host.
Bij welke host zit je?
Acces the net
zoiets heet een pagebrowser ;) (in het engels dan :p)
Ik denk dat hij deze bedoelt...

Ikzelf vind het er niet zo professioneel uit zijn...

BTW: 500ste POST!

Reageren