Ik vroeg me eigenlijk af waneer jullie het meest online zijn?
Ik bijna altijd. Maar mij viel het op dat het s' avonds veeeel drukker is op PHPhulp.nl

Dus, waneer zijn jullie het meest online?
Tuurlijk, de meeste mensen werken overdag.

Ik ga nog school, dus tijdens da vakantie ben ik hier altijd wel te vinden voor iets bij te leren of s'avonds na school :)
In des avond omdat het:
1) overdag soms lekker weer is
2) overdag er aan den arbeid gedaan moet worden
3) overdag er geleerd dient te worden
ik ben er eigenlijk altijd wel zelf als ik op me werk zit staat phphulp soms ook wel is open dus ja maarja alleen als het echt leker weer is niet altijd...
Tja, ik zit ook nog op school. Alleen nu heb ik lekker 6 weken vakantie! :)

Ja, ik begrijp dat de meeste mensen overdag werken
Mijn pc staat bijna altijd aan, dus ik ben bijna altijd online.
Bij mij verschillend maar vaak gewoon de hele dag door. Behalve als naar school moet gaan of werken^^
ik overdag meer, als ik op mn werk zit staatie altijd wel ergens open. savond ben ik meer voor mezelf aant coden en zit ik hier niet
Hmm... als ik niet weet wat ik moet scripten / geen zin heb om te scripten, want er is eigenlijk altijd wel iets dat ik moet doen... Maar als ik het teveel doe, moet ik eerst 2 maanden stoppen voor ik het weer leuk ga vinden (zelfkennis)... en ik wil doorgaan.

Dus net zoals met alcohol: Script met mate... :P
tja.. laten we het daar maar niet over hebben :)
Mark schreef op 29.07.2007 01:01
Hmm... als ik niet weet wat ik moet scripten / geen zin heb om te scripten, want er is eigenlijk altijd wel iets dat ik moet doen... Maar als ik het teveel doe, moet ik eerst 2 maanden stoppen voor ik het weer leuk ga vinden (zelfkennis)... en ik wil doorgaan.

Dus net zoals met alcohol: Script met mate... :P

Dat heb ik nou niet :(
Ik kan maar niet stoppen, ik ben het type dat zichzelf zou kapotcoden zonder controle van anderen :P

Reageren