Hallo,

Wij hebben thuis een router waar je een USB sticky achterin kan doen. Ik kan dan naar dat sticky toe via FTP maar nu wil ik hem gaan gebruiken als Netwerk Backup schijf. Is er een backup programma die werkt via FTP?

Groetjes Mitchel
je kan een .bat bestand schrijven, die alles wat jij wilt backuppen naar ftp upload. voor de commands: start > uitvoeren > cmd en dan help (geloof ik).

een .bat bestand maak je door in een map met je rechtmuisknop te klikken, nieuw tekstbestand aanmaken, extensie veranderen naar .bat.

in dat .bat bestand kan je dan een code schrijven die dat doet.
Sinds waneer kan .bat uploaden? O-o
Of je schrijft er een PHP script voor, die je door taakplanner om de zoveel tijd laat uitvoeren ;)
Ik was meer opzoek naar een programma.

Weet er niemand een proggy voor?
Kasper schreef op 30.07.2007 20:09
Of je schrijft er een PHP script voor, die je door taakplanner om de zoveel tijd laat uitvoeren ;)
Ligt eraan welk OS je gebruikt... Taakplanner heb je alleen t/m Windows 2000 als ik me niet vergis. Download anders dit en voer daarmee je script uit...

Zoek s op Google naar AutoStart Script o.i.d.

Greetz, Mike
Kan je niet beter googlen naar een backup programma? Volgens mij heeft windows er standaard ook al een...
Ik heb al ge google't natuurlijk!!

Maar dan vindt je heel veel programma's die je Remote FTP backupen maar het is de bedoeling dat mijn PC wordt gebackupt naar een Remote FTP :)

@ Arjan: Ik zou egt niet weten welken dat dan moet zijn.

Gr Mitchel

Reageren