Hey,

Ik heb nu een website die perfect werkt in Firefox, maar aan de linkerkant van de linkse div "breekt" 'ie uit het andere div wat er om heen zit..
Ik heb hier het staan: http://niek.signet.nl
zoals je ziet klopt die lijn niet helemaal
Weet iemand hoe dat komt, en beter, hoe ik het moet oplossen??

MvG,
Niek
Ik snap niet dat jullie zo gemeen doen.. Ik vraag alleen een beetje hulp!

En PHPerik, jij hebt zelfs nog "be frendly" in dat balkje onder je naam staan..

Niet alles té serieus nemen joh ;)

Als je nu ff de goede css weergeeft + aangeeft wat nou het probleem is (want ik snap em zo snel nog niet) dan wordt je echt wel geholpen...
Nou, als je het in Internet Explorer bekijkt, dan zie je dat die linkse border "opschuift". Hij sluit dus niet aan op die hoek daarboven..
Niek schreef op 03.08.2007 16:28

En PHPerik, jij hebt zelfs nog "be frendly" in dat balkje onder je naam staan..
Jij bent toch de niek die een tijdje geband is en alles? Of ben je iemand anders? Als je iemand anders bent, dan mijn oprechte excuses. Als je wel die niek bent dan krijg je helaas geen hulp of respect van me.
nee, ik ben iemand anders.. Waarom is die niek gbaned dan ?

Maar goed: ik heb nu mijn post verranderd, die hierboven, naar alleen (waarvan ik denk voor jullie) het relevante gedeelte.
SORRRRRRRY. Oké ik ga nu kijken naar je site. Je hebt je naam effe niet mee.
Hmm wat is de naam van de linkerdiv. Het kan met overflow te maken hebben of height. Althans ik zie alleen dat het onderste lijntje niet goed is. Oh wacht ik heb tegenwoordig IE7. Daar klopt ie dus ook niet helemaal.
is trouwens alleen maar zo in IE6 zie ik.

in IE7 heb je weer een ander probleem (de border van het linkse onderste inlogdingetje valt eraf).
ja ik weet het. Het is alleen in IE6.. IE7 suckt iets minder volgens mij, haha!

Maar de linkerdiv heet: #leftbox

En ik kan me voorstellen als iemand vervelend is, dat als ik dezelfde naam heb, dat je je dan verward.. maakt niet uit hoor, PHPerik!
Ik word altijd verward met een andere wes, ik ben erg behulpzaam, die andere spammed alleen maar!

Reageren