Ik vind serieus dat er te veel koffiehoek is. Het meeste gaat over Computers, waarom komt er dan niet een apart forum voor computers, hardware en software ect..

(Ik vind het koffie icoontje gewoon lelijk)
Helemaal mee eens!

Oplossing: Trap Remco van het forum af en we zijn de helft van de ouwe zooi al kwijt. Tevens een hoop kansloze reacties armer... ;)

Een ip-ban doet wonderen.

Offtopic: Misschien een maximaal aantal gelijktijdige koffie-topics instellen? (gelijktijdig = laatste reactie binnen 24 uur)

Edit: Goh, Remco heet nu ineens Dennis...
Maak mij niet uit is toch eens leuk en inderdaad dat koffie icoontje is lelijk daar heb je gelijk in.
OMFGG
Dr zijn dr nu 7/12 koffiehoeks
Stoppen met de Koffie hoek vandaag lijkt me wel heel erg handig
Dennis, jij veranderd nogal snel van mening.

Ik weet niet of het al hele tijd zo koffiehoekerig is, maar opzich niet erg voor een x maar over algemeen zal ik dit niet leuk vinden.
Ja daarnet waren het er bijna 8 Koffie hoekjes
Wat Dennis [aka Remco] nu doet is echt super zwak.
Veranderd ie z'n naam omdat ie te bang is over het koffie gedrink aangesproken te worden

Bewijs:
Uit dit topic quote van boaz:
Boaz schreef op 17.07.2007 16:13
[quote=Remco]Die staan er ook aleen hij geeft die fout aan

Zoals de foutmelding al zegt, dat staan ze niet. Er mist een /
namelijk of wel in de variabele $pad of op regel 53

[edit]Volgende keer gaar een betere toppic titel.
Ook is het een feit dat synax erros makkelijk zelf op te lossen zijn en jij er nu al 2 gepost hebt.[/edit][/quote]
En daar komt REMCO in voor.....
Btw als je kijkt naar je al je topics dan is daar bijna alles koffiehoek van..
De mods zitten er op. Over tot de orde van de dag graag.
Nee ik heb nog een vriend hier zitten ;) en die wil er op en veranderd ze naam voor vanavond ze naam in Dennis Slomp ze eigen naam dus en morgen ben ik weer gewoon Remco ;)

Zal proberen geen onodige Spam(bumpen) doen op deze website.
Sorry voor mijn gedrag en ik zal me nu gaan gedragen.
We kunnen ook gewoon een felicitatieteam inhuren elke keer dat iemand een koffiehoek-topic start, gewoon als straf zeg maar.

Reageren