hallo,

Een tijdje terug is er een nieuws post geweest dat de nieuwe website van phphulp er aan kwam . Nu wou ik graag weten wanneer deze er nu komt :)

hebben jullie al enig idee , ik kijk er al vast naar uit ! :)

bedankt
joren
bas werkt niet goed onder druk, dus sjjjjjjjjjjjjjt :)
PHP Newbie schreef op 05.08.2007 22:12
Hmm, waarschijnlijk gooit bas hier direct weer een slotje op, maar toch...

@Bas

Misschien is het wel leuk om ons, als PHPHulp'ers, een beetje op de hoogte te houden van de vorderingen...

Het wordt wel mooi, meer kan ik niet verklappen ...

Nog een paar nachtjes slapen ;)
[edit]Actieve leden klopt ook niet helemaal geloof ik ... Anders is Bas al 3 dagen non-stop online ofzo ...[/edit]
dat kan idd nooit :))

en om 8 uur sochtends ook al

misschien is bas wel passed-out op zn toetsenbord aant kwijlen voor 3 dagen nu ... iemand zn telefoonnr?
Ik zal hem maar niet aan je geven, anders schrikt ie zich rot omdat ie jou opeens 's ochtends vroeg aan de telefoon krijgt :p
:) telaat, ik heb zelf zn nummer al , en de jouwe ook geloof ik ^_^
Of hij is gewoon keihard aan het testen en debuggen en het nieuwe online-systeem dat toevallig gebruik maakt van dezelfde database als het huidige systeem ^^

T kan.... (=
Het is wel bas he :))
wes schreef op 06.08.2007 09:39
bas werkt niet goed onder druk, dus sjjjjjjjjjjjjjt :)

we zetten hem toch niet onder druk :) we willen gewoon weten wat de vorderingen zijn enz :)
Ik denk dat hij eerst in de toekomst gaat reizen en dan aan een hoge piet bij Superdeboer (ja, ze zijn nu een mega-dochter-concern van W3C geworden) gaat vragen of hij zijn nieuwe versie van het goed lopend forumpje (PHPhulp.nl) kan laten draaien op een ge-isoleerde werkplek. Hierdoor kan hij met allerlei nieuwe versies van zowel PHP als HTML up-to-date zijn met de toekomst (waar hij zich nu in begeeft). Echter, moet hij terug naar het verleden (nu) om de up-to-date versie van zijn goed lopend forumpje online te zetten. Dàt gaat dus niet, want PHP6 en HTML5 wordt nog niet ondersteunt. Hij krijgt allemaal warnings en fatal errors, waardoor zijn hele template in de soep loopt. En hij maar denken dat hij iedereen te snel af was. Was hij maar in het verleden (nu) gebleven. Waarom moest hij zo nodig naar de toekomst om aan een hoge piet bij Superdeboer te vragen of hij met behulp van een up-to-date PHP versie en up-to-date HTML versie zijn goed lopend forumpje te kunnen maken?

Niemand zal het weten. En niemand zal het zich afvragen.
wat heb jij gezopen?

Reageren