Hey,,

zou het misschien een goed idee zijn voor de volgende versie van puhapuh hulp om dit te doen:

als Topic Starters binnen 24 in hun eigen topc dubbelposten (AKA bumpen) wordt het automatisch ge-edit. naa 24 uur is het dan weer wel mogelijk om een reactie te plaatsen.
Dus als ze het voor de 24 uur doen, dan wordt het bericht automatisch samengevoegd..

dus een lijntje ( ---------- ) en daaronder dan het andere bericht..

Misschien wel een leuk ideetje? :)

Gr,
Niek
LOL :) Misschien Bas eventjes heeeeel lief aankjiken? :)
Waarom geen instelling dat als het laatste bericht in een topic van jezelf is, je geen nieuw bericht in dat topic kan plaatsen?
Pim Vernooij schreef op 06.08.2007 21:55
Waarom geen instelling dat als het laatste bericht in een topic van jezelf is, je geen nieuw bericht in dat topic kan plaatsen?

Dit noem ik nou een zinnige opmerking.
Niek schreef op 06.08.2007 18:41
Hey,,

zou het misschien een goed idee zijn voor de volgende versie van puhapuh hulp om dit te doen:

als Topic Starters binnen 24 in hun eigen topc dubbelposten (AKA bumpen) wordt het automatisch ge-edit. naa 24 uur is het dan weer wel mogelijk om een reactie te plaatsen.
Dus als ze het voor de 24 uur doen, dan wordt het bericht automatisch samengevoegd..

dus een lijntje ( ---------- ) en daaronder dan het andere bericht..

Misschien wel een leuk ideetje? :)

Gr,
Niek

Ik vind het wel een goed idee!
Ik vind het geen goed idee. Het beperkt de vrijheid. Ik pleit er eerder voor om gewoon alle onterecht gebumpte topics te sluiten.
(...) of dat moderators dan gaan klagen omdat ze geen werk meer hebben
_O_

Overigens vind ik de invalshoek van Pim ook mooi! :)
Pim Vernooij schreef op 06.08.2007 21:55

Op zich wel een goed idee, maar het kan gebeuren dat niemand op je toppic geageerd en dan is het wel handig als je het nog eens kan bumpen als je met dat probleem blijft zitten.

Reageren